1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung S3 play kauppa ongelma

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pepe1111 01.09.2017.

  1. pepe1111

    pepe1111 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käynnistin aamulla puhelimeni uudelleen ja huomasin että samalla oli poistunut Pivo sekä Whatsapp sovellukset. Yritin ladata uudestaan ja lataantui mutta asentaessa tulee virhekoodi -110 eikä kumpikaan noista enää asennu takaisin. Päivittää kyllä olemassa olevia sovelluksia ja pystyn lataamaan uusia sovelluksia joita ei puhelimessani ole.

    Miten siis saisin Pivon ja Whatsapin takaisin luuriin?

    Samoin aamulla puhelimen käynnistyessä tuli ensimmäistä kertaa tämän puhelimen aikana "Google Partner Setup on pysäytetty" ja tulee nyt aina kun puhelimen käynnistää uudelleen.
     
  2.  
  3. Näppishemmo

    Näppishemmo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2017
    Viestejä:
    497
    Kiitokset:
    75
    Pisteet:
    28
    Kyseessä on jo sen verran vanha luuri että jos siinä käyttää sen alkuperäistä Androidia niin ei mikään ihme jos kaikki ei enää pelaa hyvin. Suosittelen asentamaan siihen Lineage OS jolloin saadaan Android 7.1.2 versio eli toiseksi tuorein. Ainakin minulla se pelasi hyvin vanhassa S3 3G mallissa.
     
  4. pepe1111

    pepe1111 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    miten tuon lineagen saa asennettua?
     
  5. Näppishemmo

    Näppishemmo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2017
    Viestejä:
    497
    Kiitokset:
    75
    Pisteet:
    28

Jaa tämä sivu