1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

samsung galxy 5 vs zte blade

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi analdinho 26.02.2011.

  1. analdinho

    analdinho Member

    Liittynyt:
    04.11.2009
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    oke sain zte bladen jouluna ja nyt voitin jostain arvonnasta samsung galaxy 5 joten mietin kumman pidän ja kumman myyn ehdotuksia ja mielipiteitä, kiitos jo etukäteen.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Samsungissa on epätarkempi näyttö kuin tuossa ZTE. Taas ZTE taitaa olla hidas prossu......
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    ZTE jo pelkästään isomman näytön takia.
     
  5. Palffy

    Palffy Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2009
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No haluatko mielummin isoa näyttöä vai laadukkuutta.En nyt väittä kumminkaan sanoisi, että ZTE huono olisi, mutta kiinalainen on aina kiinalainen.Olen myös kokeillut molempia ja minusta galaxy 5 on jopa nopeampi, joten ainakin itse ottaisin sen.
     
  6. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Missäs on sinun puhelimesi osat tehty? ;) Tai autosi tai mikro? Mulla on tuossa pöydällä Sennheiserin langattomat ja pohjassa lukee notta "Made in China". Sama kait se on kuka sen on suunnitellut, jos se toimii?? Ja tuntuu Blade toimivan paremmin kuin kaverin N8, joka on varmaan myös madeinchina. Tai vaihtoehtoisesti india. ZTE nyt vain ilmoittaa rehellisesti heti kärkeen mistä on kysy, eikä piilottele tietoa akun alle.

    Noiden puhelimien vertailu on aloittaneelle oletettavasti helppoa, joten kokeile. Ota parempi käyttöön.
     
  7. Palffy

    Palffy Regular member

    Liittynyt:
    25.10.2009
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ''Sama kait se on kuka sen on suunnitellut, jos se toimii?? Ja tuntuu Blade toimivan paremmin kuin kaverin N8''
    Niin, mutta minusta kumminkin Blade ''tökki'' enemmän kuin galaxy 5 ja nyt oli kysy Bladesta ja galaxy 5 ei N8 ;)
    ''Missäs on sinun puhelimesi osat tehty? ;) Tai autosi tai mikro?''
    Puhelimeni osien valmistus maasta ei ole mitään tietoa nimittäin en ole perehtynyt asiian. Mutta auto on ainakin valmistettu japanissa :D Mikrosta sentään ei ole havaintoa :p.Mutta joka tapauksessa jos verrattan vaikkapa autoissa japanilaista TOYOTAa ja kiinalaista KIAa niin voin suoraan sanoa että KIA on täysi pask* verrattuna laadukkaaseen toyotaan.(Sori meni vähän yli aiheen.) Mutta jokatapauksessa olen täysin samaa mielt' Anestic kanssa tästä ''Ota parempi käyttöön.''
     
  8. Anestic

    Anestic Regular member

    Liittynyt:
    27.11.2007
    Viestejä:
    432
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    :D Voidaan olla eri mieltä tuosta Toyotan laadusta... Tai oikeastaan laadun mittarista. Ja eiköhän sen Toyotankin suurin osa osista valmisteta naapurissa lahen takana...

    Vertailin N8:iin kun on siitä kokemusta mutta tuosta galaxy 5:sta ei. Paitsi arvostelun ja speksien perusteella ei olisi minun laite. Näytön resoluutio ja koko on ratkaisevan suuri käytön kannalta. Pikku lagit ei mitään sen verralla.
     

Jaa tämä sivu