1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy Watch 46mm LTE

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kandalf 09.02.2022.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen miettinyt hankkisinko tällaisen älykellon Samsung Galaxy Watch 46mm LTE mutta jos minulla ei ole samsung merkkistä puhelinta ja hankin Xiaomi 12 puhelimen älypuhelimen niin siinä ei - ilmeisesti saa toimimaan kaikkia Samsung Health Monitor sisältäviä toimintoja mitä tuo sovellus näyttäisi esim. verenpainesovellusta ja ekg mutta eikös nuo toiminnot näy itse kellon näytöllä ja varmaan tietokoneeseen ydistettynä , tietääkö kukaan mitkä kaikki sovellukset - toimisi Samsung Health Monitor sovelluksen kanssa tossa Xiaomi 12 puhelimessa toimisivat. Suositelkaa jotain hyvää älykelloa jonka sovellukset -toimisivat - tuon Xiaomi 12 kanssa ja älykellossa olisi suuriinpiirtein samat - toiminot kuin tuossa Samsung Galaxy Watch 46mm LTE kellossa.
     
  2.  
  3. Jyk

    Jyk Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2019
    Viestejä:
    481
    Kiitokset:
    35
    Pisteet:
    38
    Jäikö tästä numero välistä? Itse en lähtisi ostamaan vanhaa mallia, sillä uusin on Galaxy Watch 4. Myös tuosta löytyy LTE-vaihtoehtoja.

    Käyttää Googlen ja Samsungin Wear OS -alustaa, joten pitäisi toimia ihan ok hyvin myös muilla kuin Samsungeilla.
     
  4. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,148
    Kiitokset:
    1,199
    Pisteet:
    243
    Kyllä Samsungin kello toimi kaikissa Android puhelimissa. Älykellon kanssa pitää ladata kellon oma Google app, jolloin kello päivittää siihen tiedot ja jakaa halutessa tiedot myös Google Fit sovellukseen, edellyttää pääsyä Google tilin tietoihin.

    Samsung Health Monitor on ladattavissa Google Playssa ja toimii Android puhelimissa.
     

Jaa tämä sivu