Jos sulla on "käytä pakettitietoja" niin on maksullista selausta.. Ja jos toi 3g tulee niin on sillo maksullisella selauksella. Wlan tai siis wifi näkyy kuvana yläreunassa. mee asetuksissa langattomiin toimintoihin ja wi-fi asetuksiin. lisää sieltä langaton verkko käyttöön. Ehkä joku osaa paremmin selittää.. Mä oon vähä huono näissä..
Jos 3G merkin alapuolella liikkuu ne "kaksi väkästä" niin se tarkoittaa sitä että 3G eli nettiyhteys on päällä....
Otin ruksit kummastaki "käytä pakettitietoja" ja "Dataverkkovieralusta" pois. Nyt ei ainakaa pitäs päästä nettiin. Pitääpi sitte laittaa takasi jos hommaan saunalahdelta sen mobiililaajakaistan. 15meganen 13,90e/kk On käyttö vähä viä hankalaa reilu 10vuotta menty nokialaisilla ja nyt ensimmäinen muu merkki. mutta eiköhän se tästä.
On siinä kuule järkeä. Mikä tahansa puhelin voi tippua ja kuka nyt haluais uuteen kalliiseen luuriinsa ilkeitä jälkiä?
Niimpä.. Itse ostin omaan LG malliin tämä suojakuoren: http://www.mobilefun.co.uk/advanced-flexishield-skin-for-lg-optimus-2x-transparent-black-p31099.htm Se on suojannut jo monia pudotuksia....
Se viestisovellus on erilainen kuin Nokioissa, joten sun nyt pitää tottua siihen. Ja sillon kun siellä ylhäällä näkyy se 3G merkki tai H tai H+ ja nuolet vilkkuu niin sulla on netti päällä ja se lataa tai lähettää. Paina pitkään virtanappia ja poista Dataverkkotila käytöstä. Wlanin saat päälle vetämällä ilmoitusnäkymän yläpalkista alas ja sieltä löydät pikavalinnat.
Wlanin/Wifin voi kytkeä myös siitä ylhäältä vedettävästä ilmoitusnäkymästä Netin voi kytkeä pois kokonaan virtanappia pitkään painamalla ja poistamalla Dataverkkotilan käytöstä.
totta, parhaissa tapauksissa itse saanut sen 10/4 speedtestillä, mutta yleensä toimii n. 3mb nopeudella.
Joko ootte uuden päivityksen asentanu? Android 2.3.4. Itsellä meni päivitys nätisti xp:llä sisään. Win 7:ssa ei antanut asentaa, vissiin oikeudet ei koneessa riittänyt (työkone). Kieskin toimi ihan hyvin kaikista lukemistani kauhukuvista huolimatta ;D (eka sampan android)
Onhan mulla ollut 2.3.4 jo jonkin aikaa. Darkyromia käytän ja kyllä olen tyytyväinen. Tämän kuun aikana pitäisi vielä 2.3.5 tulla.
Ite sain vasta puhelimen toissa päivänä niin ei ole kerennyt vielä roottaamaan Tosin käytän launcher 7:aa niin eipä roottauksesta paljoa hyötyä olekaan. Kyllähän se silti täytyy jossain kohtaa vetästä. Mites sampan roottaus, meneekö helposti? Ohjeita jossain?
Siihen kannattaa asentaa sitten tämä Android: http://www.cyanogenmod.com/ Ohjeet: - Osta Rom Manager Android-marketista (noin 4 euroa) ja asenna puhelimeen - Lataa tietokoneelle SuperOneClick -roottausohjelma - Kytke Samsung tietokoneelle, usb-debugging-moodissa (sovellukset=>kehittäminen=>usb vianetsintä - Roottaa puhelin SuperOneClickillä - ROM-managerilla: Flash ClockworkMod Recovery (valitse oikea puhelinmalli) Download ROM (Cyanogenmod 7 nightlies) Download GoogleAPSit valmiiksi (gmail, maps, calendar, market ym.) - Siirrä lataamasi ROM ulkoiselle muistikortille (esim. juurihakemistoon). Sinne voit siirtää myös googleAps.zipin. Aluksi joudut asentamaan Cyanogenmod / firmiksen manuaalisesti: Boottaa puhelin, pidä virtanäppäintä pohjassa samalla kuin painat volume down-näppäintä, puhelimen pitäsi nousta ClockworkMod -tilaan: Sitten: pyyhi (wipe) cache-muistit ja data (kaksi kohtaa) Sitten asenna lataamasi ROM .zip-tiedostosto ulkoisen kortin juuresta. Sulje puhelin ja ota akku pois hetkeksi. Käynnistä puhelin, ja puhelimen pitäisi käynnistyä CyanogenMod kättöliittymään. Asenna sitten Google apsit joko manuaalisesti (kuten ROM) tai lataamalla ne Rom Managerin avulla ja asentamalla siitä.
Tai sitten vierailet www.darkyrom.com ssa ja otat sampalle parhaan custom romin. Juuri tänään julkaistiin 2.3.5. Sieltä löydät kaikki ohjeet mitä ikinä tarttet. Lisää jos tarviit esim suomenk. näppistä niin multa saat kysy vaan.
Tämä Cyanogenmod on sen verran kehittynyt, että sisältää jo suomenkielisen näppäimistön. ( Ääkköset mukana). Suosittelen. Tähän tulee kaikki uusimmat Android päivitykset heti julkaisun jälkeen! Android 2.3.5 tuli jo 2 kuukautta sitten... Ja vakaa on ollut/Selain toiminut nopeasti.. Ja Rom-managerilla voi ottaa käyttiksestä levykuvan, eli se tavallaan kloonaa puhelimen muistin muistikortille.