1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

samsung galaxy s,nokia n8 vai htc desire?

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi miesah 04.07.2010.

  1. miesah

    miesah Member

    Liittynyt:
    04.07.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uutta kännyä oon hakemassa ja noihin olen törmännyt.
    Mikä noista sopisi minulle kun olen netissä paljon ja kuvaan jonkin verran.
    Hyvä käyttis on tärkeä ja lataan myös paljon sovelluksia eli hyvä sovelluskauppakin on tärkee.

    Ostanko jonkun näistä vai kannattaisiko odottaa jotain tiettyä mallia?

    Kaipaan neuvojanne ja käyttökokemuksia.

    Hyvää kesää!
     
  2.  
  3. fiej

    fiej Regular member

    Liittynyt:
    18.04.2008
    Viestejä:
    177
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on työkännynä Desire... Se on iha ok.. mut noista sovelluksista en hirveesti hehkuttais... Osta 3G s... paras mitä oon kokeillu... en jaksa perustella... käy räplää kaupas :)

    n8 voi olla kans kova kuhan tulee... ainoo vaa et epäilyttää ku se on vika symbian^3, et loppuuko sen kehitys sit seinää :EEE Jos sulla on nyt iha ok känny, ni oottaisin ehkä... tai lukisin jotain vertailuja... uus iphone 4 olis varmaa kova mut siin on paskasti tehty se antenni... =/
     
    Viimeksi muokattu: 05.07.2010
  4. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on samsung i9000 ja erittäin tyytyväinen. näyttö on uskomattoman hyvä ja ominaisuuksia löytyy! suosittelen!
     
  5. miesah

    miesah Member

    Liittynyt:
    04.07.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt olen katsellut tarkemmin tuotearvioita ja päätynyt kahdenvälille:galaxy s ja n8.N8 varmaan odotan käyttökokemuksia ellei saunalahti laita jotn. megadesiren kaltaista pakettia galaxy ässästä.
     
  6. PJL78

    PJL78 Member

    Liittynyt:
    02.01.2010
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostin Samsung galaxy S:n DNA:lta 15€/kk plus netti kaksmeganen 13€/kk, ihan sika hyvä puhelin, nopee ku salama ja uskomattoman hyvännäkönen ja toimiva. Kamera on tosi hyvä, samoin ku videokuvaus. Ja jos kannettava tarvii mökillä nettiyhteyttä, niin eikun S:stä yhteys nettiin muutamalla sormen heilautuksella(samsung toimii tukiasemana).
     

Jaa tämä sivu