1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S II maksimi muisti

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi gratnak 08.12.2011.

  1. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Selailin vanhoja postauksia ja googlettelin, mutta en löytänyt vastausta. Paljonko siis mahdollista laajentaa talletustilaa kyseiseen kapulaan microSD:n voimin?

    Tuntui olevan hyvinkin ristiriitaista tietoa liikenteessä - Samsung itse sanoo että 16 GB korttituki löytyy, wikipediassa taisi olla maininta 32-64 GB. Eli kaikkien kymmenien vastausten yhteensumma on että SGS II tukee x-määrää muistia.

    Olisi mukava tietää paljon känny tukee todellisuudessa tuota microSD lisää, jotta vois pistää luurin mukana myös microSDn tilaukseen.
     
  2.  
  3. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Wikipedian mukaan 64 GB:n asti. Todennäköisesti tuo tieto pitää paikkansa. Eli tavaraa mahtuu tosi paljon.
     
  4. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Väärin! Wikipediaan ei kannata aina luotta.... Markantalo,Gigantti,DNA,Saunalahti,cdon.fi väittävät että siihen käy Max 32 GT kortti... Eli kyllä minä luottaisin ennemmin oikeiden firmojen tietoihin kuin vapaasti kirjoitettavissa olevaan Wikipediaan...
     
  5. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Olisi pitänyt muuallakin käydä tonkimassa asiaa....
     
  6. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Jos johonkin kysymykseen (Samsungiin littyvät) ei löydy vastausta netistä, kannattaa olla yhteydessä Samsung Nordic tukeen. Vastauksen saa yleensä jo seuraavana arkipäivänä. Eipähän tarvitse sitten arpoa toimiiko ;-)
     
  7. Donut200

    Donut200 Regular member

    Liittynyt:
    07.05.2009
    Viestejä:
    232
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulen että 32GB on maksimi. Itsellä 16GB:n kortti kiinni ko. puhelimissa ja toimii hyvin :)
     
  8. Gathago

    Gathago Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2004
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 11.12.2011
  9. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, ja vaikka valmistaja sanoo mitä, niin nekään ei aina pidä paikkaansa. Edellinen nokialainen joka minulla oli tuki Nokian specsien mukaan 2 GB sd korttia, mutta toimi mulla käytössä 4 GB kortilla vallan mainiosti useamman vuoden. Tämän takia kyselen olisiko vaikka muilla ihmisillä kokemuksia asiasta SGS2 suhteen.
     
  10. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 12.12.2011
  11. gratnak

    gratnak Regular member

    Liittynyt:
    01.09.2010
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniih, tätä juuri edellisellä viestillä yritin sanoa: laitteen OMA VALMISTAJA kertoo aivan jotakin muuta kuin asia todellisuudessa on. Vai lieneekö kyseessä sitten se, että laitteen specseihin laitetaan muistin määrä, mitä laite varmasti tukee (32GB).

    No, joka tapauksessa kiitos vaivannäöstänne, vastaus on löytynyt :)

    Ketjun voinee sulkea.
     

Jaa tämä sivu