1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung Galaxy S 2 versus HTC Sensation XE

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi marinnek 19.11.2011.

  1. marinnek

    marinnek Member

    Liittynyt:
    31.07.2009
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Uusi puhelin on hankinnassa, kun vanha HTC Legend ollut nyt kolme kertaa peräjälkeen huollossa. Mitä muuta merkityksellistä eroa kuin merkki on Samsung Galaxy S 2:lla ja HTC Sensation XE:llä? Minulla on tällä hetkellä testattavana tuo Samppa, mutta tuntuu kovin muoviselta ja epävakaalta.

    Nokia N9 houkuttelisi, ja sen eroavaisuuksista noihin kahteen verrattuna olen tietoinen. Onko N9:ssä 16 gigan mallin riittävä?

    Entäs iPhone 4 S? Onko siinä paljon vikoja?
     
    Viimeksi muokattu: 19.11.2011
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Nokia N9 huonopuoli on että sen käyttis on kuoleva ja sovellusvalikoima pieni. Applen ongelma on sen käyttikset rajoitukset. ( Esimerkiksi aloitusnäyttöjä et voi pahemmin muokata ja widgettejä lisätä. Samsung on noista kaikista paras vaihtoehto.
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Eipä kauheasti löydy merkittäviä eroja galaxy s2:sta ja sensation xe:stä. Molemmat ovat tuplaytimellisiä luureja saman kokoisilla 4.3" näytöillä.

    HTC:ssa on kyllä tarkempi näyttö (540x960 vs. samsung 480x800), mutta sampassa näyttö on super amoled plus vs. htc super lcd. Amoled pikkasen parempi.

    Sampassa on giga rammia, htc:ssä 768 MB. En tiedä mitä noin pieni ero merkkaa käytännössä.


    HTC:n etuihin tietysti kuuluu mukana tulevat beats audio kuulokkeet. Beats audion kuulokkeet on normaalisti pirun kalliit, ja pitäisi olla myös hyvät. Myös HTC:n alumiini rakenne on huomattavasti jämäkämpi kuin samsungin muovirimpula. Pari kertaa verrannut omaa sgs2:sta kaupassa htc:hen ja htc kyllä tuntuu kädessä mukavammalta.

    Tietty HTC;ssa on sense, joka on miljoona kertaa parempi kuin sampan touch wiz tms... Minun mielestä.
     

Jaa tämä sivu