1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung DTB-P850Z heikko signaali

Viestiketju Keskustelua antenniverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi atte68 04.04.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. atte68

    atte68 Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2007
    Viestejä:
    167
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla tällainen boxi http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/421/samsung_dtb-p850z En saanut kuvaa millään hyväksi hankkimaani Philips Ambilight televisioon.Tv:n omalla boxilla kuva oli loistava. Lähetin tv:n takaisin ja otin tilalle tämän SAMSUNG LE32R86BD Kuvanlaatu on boxin kautta siinä todella hyvä, mutta joskus pätkäsee ja ilmoittaa että heikko signaali Ylen kanavilla, kuva tosin tulee takaisin nopeasti.Kaupallisilla kanavilla en ole pätkimistä huomannut, tosin tv ei ole ollut minulla kuin viikon verran, mutta olen sitä paljon seurannut Kun minulla oli vanha tv ja boxi niin ei koskaan pätkässyt huonon signaalin takia.Asun kerrostalossa, liitin väliin antennivahvistimen, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Pitäisi vahvistaa 15-25db. Signaali informatio näyttää 100% / 78-81% silti kuva pätkii välillä ainakin Ylen kanavilla.RF-ulostulosta minulla menee antenninjohto tietokoneen digiboxiin ja siinä kuva ei mielestäni pätki.
     
    Viimeksi muokattu: 04.04.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu