1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung curved 49 LC49HG90DMUXEN, pikselivika? Takuu prosessi, hoidettu.

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi pasina 03.06.2020.

  1. Samde

    Samde Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    472
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    38
    Loistohomma että tuli tämäkin keissi päätökseen :cool:
     
  2.  
  3. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Liittynyt:
    04.06.2012
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Moi pasina! Todella tympeää kuulla, että olet saanut meiltä huonoa palvelua. Ihmettelen kovasti miksi Samsungiasi ei lähtetty meidän normaalin huoltoprosessin mukaisesti korjattavaksi. Joka tapauksessa haluaisimme viedä palautetta eteenpäin. Jokaisesta yhteydenotosta jää meille jälki. Jos olet meidän asiakaspalveluun yhteydessä, saadaan palaute oikeaan suuntaan. Esimerkiksi chattimme päivystää kellon ympäri. Hyvä kuitenkin, että sait lopulta näytön kuntoon. //Minna
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    7,928
    Kiitokset:
    1,003
    Pisteet:
    243
    Moi SoneraPartio. Aivan sivullisena jäin miettimään, mikä on tuo mainitsemasi teidän "normaali huoltoprosessi". Antamasi linkki johtaa vain sivulle, jolla on Samsungin asiakastuen puhelinnumero.
     
  5. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Liittynyt:
    04.06.2012
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Moro 1pertti! Meiltä ostetulla laitteella 1-3 vuoden takuu. Laitteen voi toimittaa joko Telia Kauppaan tai sitten Telia express -pisteelle, josta laite taas lähetetään eteenpäin huollettavaksi. Laitteen voi toki myös itse postittaa huoltoomme. Tätä tarkoitin normaalilla huoltoprosessilla. :) //Minna
     
  6. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    7,928
    Kiitokset:
    1,003
    Pisteet:
    243
    Kiitos täsmennyksestä, mutta jos olisit lukenut koko ketjun, olisit huomannut, että kyseessä oli 49-tuumainen näyttö, jota ei postiteta yhtä helposti kuin puhelinta tai tablettia, joita nuo ohjeesi yksinomaisesti koskivat.
     
  7. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Liittynyt:
    04.06.2012
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Voi ei, no niinpä! Tässä tapauksessa normaali huoltoprosessi onkin tosiaan sitten laitevalmistajan kautta, niin kun asiaa on hoidettu. Kiitos kun huomautit! //Minna
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2020
  8. Samde

    Samde Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2014
    Viestejä:
    472
    Kiitokset:
    76
    Pisteet:
    38
    @SoneraPartio Suattaapi allekirjoituksenne linkin takana oleva sivusto vaatia päivitystä, kun ei Minnaa ole partion listoilla. Hienoa kuitenkin nähdä että ollaan aktiivisia..
     
  9. SoneraPartio

    SoneraPartio Member

    Liittynyt:
    04.06.2012
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Olet oikeassa! Laitanpa viestiä eteenpäin, että saadaan kaikki Telia Partiolaiset mukaan esittelyyn. //Minna
     

Jaa tämä sivu