1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung B2700 käynnistyy uusiksi koko ajan?

Viestiketju Keskustelua Samsungin vanhoista puhelimista -osiossa. Ketjun avasi r3ap3r 24.04.2009.

  1. r3ap3r

    r3ap3r Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin ongelmana on kun kyseinen puhelin käynnistää itsensä uusiksi alle 5min välein. Ongelma tuli puhelimeen viime yön aikana jolloin puhelin vaan lojui pöydällä. Mikä avuksi?
     
  2.  
  3. Miko_p

    Miko_p Member

    Liittynyt:
    04.05.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla tuli sama ongelma samaan puhelimeen viime yönä... ja kuten sinulla se oli vaan yön pöydällä. oletko saanut vian jo korjattua? jos olet kerro ihmeessä miten.
     
  4. r3ap3r

    r3ap3r Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En oo saanut korjattua...Kävin paikallisessa puhelimia korjaavassa liikkeessäkin kyselemässä mutta sanoivat että pitää lähettää suoraan maahantuojalle.
     
  5. Citrix

    Citrix Member

    Liittynyt:
    02.10.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joopa, oottako saanut ratkaistua ongelman??
    Mulla sama judanssi vaan harvemmin, ja tuli niinikään itsekseen...
    v...un samsung piti olla kestävä ja vaikka mitä!!
     
  6. r3ap3r

    r3ap3r Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Puhelin kävi takuu huollossa ja nyt on toiminut moitteettomasti. Ohjelmiston päivittivät ja resetoivat puhelimen...
     
  7. pinkee

    pinkee Member

    Liittynyt:
    12.10.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ollut sama se johtuu askelmittarista, kun otan pois käytöstä ongelmaa ei ole, mutta pitänee tuo korjauttaa kun on vielätakuuta. Samsunginsivuilla lukee et tuohon saa navikointiohjelman erikseen kerta siihenonsisäänrakennettu gps moduuli. pitääyrittääsaaha se samallakun käy takuussa.
     
  8. r3ap3r

    r3ap3r Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    92
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voikohan sen navigointi ohjelman asentaa itse vai pitääkö viedä liikkeeseen..?
     

Jaa tämä sivu