1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung + AMD Radeon HD 7640G + HD 7670M

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi blacknen 29.01.2013.

  1. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei jeesus, pitääkö aina vika sana saada kaikessa? Todella lapsellista touhua... Ja ikää oli?

    Mulla ei oo motivaatiota eikä kiinnostusta ottaa enää mitään kantaa tähän perseilyyn


    Niin et kestä totuutta ja kukahan tässä haluaa viimeisen sanan ja sitä ikääkin vois arvuutella että olet kallekaks vuotiaan tasolla:)

    Sulla se tuo sivistys paistaa noista sun teskteistä.

    Katso mode koko tekstiketju, näet kuka aloitti suunsoiton, KIITOS !!
     
  2.  
  3. PurinFIN

    PurinFIN Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2010
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    :D Minä sentään tajusin pyytää anteeksi, sinä vaan vingut täällä että kuka aloitti. Tässä ei nyt ole jumalauta kyse siitä kuka alotti vaan siitä et oot tommonen Jonne-Petteri Korianteri joka vaan itkee siellä "toi aloitti". Sillä ei nyt oo paskanvertaa väliä kumpi meistä aloitti. Kumpikin käyttäytyi typeräsi. Piste.

    Toivottavasti et toimi yhtä typerästi tuolla ulkomaailmassa.

    Joskus pitää ymmärtää antaa olla ja pyytää anteeksi.

    Olet sen velkaa modeille ja AP:lle
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2013
  4. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen kyllä ulkomaailmassa ;) toisin kuin ehkä sinä ;))

    Sinähän voit antaa olla kun olet jo pyydellyt modelta ja aloittajalta anteeksi, et vielä minulta.

    En tosin odotakkaan pyytelyjä kallekaks vuotiaalta ,), mutta älä toiste sekaannu asiaan joka ei sulle kuulu ;DDD.

    Koeta nyt jo rauhoittua siellä missä kopissa oletkin, ei tää ole sulle sopiva paikka vauhkoilla ;)
     
  5. PurinFIN

    PurinFIN Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2010
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikä ole aikomuksenakaan pyytää noin lapselliselta moukalta, tuo viimeisinkin viesti oli lähes pelkkää kettuilua. Luulet olevasi fiksu ja ovela, mutta siinähän luulet. :D

    Koitas nyt vaan päästä siitä yli et muilla ihmisillä on oikeus olla erimieltä ja tuoda se esiin niin kauan kun ei loukkaa toista ihmisenä. LUE: henkilön moittiminen ja henkilön mielipiteiden moittiminen on kaksi eri asiaa ja fiksu tyyppi kyllä tietää eron.
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2013
  6. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos mä yritän neuvoa apua tarvitsevaa kansalaista niin mikä moukka sä olet arvostelemaan sitä asiaa millään tavalla.

    Voit aivan hyvin neuvoa itse jos kyky riittää, mutta älä takerru toisten neuvoihin.

    Se oli aivan asiallinen ehdotus jos kaverilla on kone tiltissä eikä ole ajureita tarjolla niin miksei asentaisi takaisin alkuper käyttistä, sikäli kuin se oli jyrätty.

    Parempi toimiva kasi kuin toimimaton seiska ;))

    Lopeta tuo paskan jauhaminen senkin sottapytty :DDDD
     
  7. blacknen

    blacknen Member

    Liittynyt:
    19.06.2006
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18

    Mulla ei oo motivaatiota eikä kiinnostusta ottaa enää mitään kantaa tähän perseilyyn. Pyydän anteeksi keskustelun aloittajalta että vallattiin sun keskustelusi näin ja pyydän myös modeilta anteeks että jouduitte puuttumaan.[/quote]

    No juu, tää nyt tursus offiks yli äyräiden, mutta eipä ahdista minua, joten ei syytä minkäänlaisiin pahoitteluihin... :)
     
  8. N95max

    N95max Member

    Liittynyt:
    29.03.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Älkää nyt lopettako.. Just kun sai popcornit tehtyä ;)
     
  9. Akentti

    Akentti Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2010
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuten vois jatkaa mut on tossa pari konetta jotka pitäis tänään saada kuntoon, joten ehdotan että osallistut jatkossa keskusteluun.

    Nyt poistun tälle illalle :)) zauuu :)
     
  10. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    PurinFIN ja Akentti, molempien pitää ymmärtää, että tämä ei mikään kahden keskustelijan väittely- ja solvausareena. Axu_ jo yritti tuloksetta lopettaa tämän väittelyn, joten pannan sille nyt piste.

    Väittelyn aloittajaa on turha hakea, koska on jatkunut molempien taholta jo pitkään.
     
    Viimeksi muokattu: 01.02.2013

Jaa tämä sivu