1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ruutu.fi:stä ohjelman lataaminen

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Landou 13.09.2011.

  1. Landou

    Landou Member

    Liittynyt:
    13.09.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, eli olen yrittänyt päivän ladata ruutu.fi:stä videota (tätä: http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=319313) tuloksetta.

    firefox addoneita olen koittanut ja joitakin muita ohjelmia. Linux foorumilta löysin joitain ohjeita, mutta niistä oli suurinosa linuxille ja windowsin ohjeita seuraamalla en kanssa kauheen pitkälle päässyt.

    Olisi kiva mikäli joku jaksaisi tehdä kohtuu simppelit ohjeet miten tämä tapahtuu juuri ruutu.fi:stä, areenasta ja muista paikoista olen onnistunut lataamaan.

    Kiitos jo etukäteen!

    PS. Koitin jo tätä ohjetta minkä löysin foorumilta, softa oli jo poistunu jaosta. mutta googlettelin sen itselleni, en kuitenkaan saanut sitä toimimaan. Softa aukesi moitteettomasti, annoin urlin ja painoin RTMPDumppia, mutta mitään ei tapahdu. Areenasta sillä pystyi kumminkin lataamaan.

    EDIT: Ratkaisu löyty täältä: http://taitokone.blogspot.com/2011/08/videoiden-lataaminen-nelosen-ruutufi.html. Kyseisellä ohjelmalla ruudustakin lataaminen toimi.
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2011
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Edit: olikin jo sama linkki.
     
    Viimeksi muokattu: 14.09.2011
  4. miriami

    miriami Regular member

    Liittynyt:
    07.11.2008
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    64bittiseen tuo linkki ei käy, olisiko siihen mitään vinkkiä.
     
  5. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 21.02.2012
  6. friis

    friis Active member

    Liittynyt:
    25.02.2004
    Viestejä:
    1,203
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu