JOS en ihan väärin muista niin kuukausittain ne taitaa saada KUUKAUSIMAKSUISTA joku 80 miljoonaa, korjatkaa jos oon väärässä.
onha niitä pelaajia n. 7 miljoonaa wowis eli nopsasti laskien nehä saa 70 milliä kuussa. Mutta kyllähä neki tarvii tuottoo ja onha kyllähä menee saatanasti mania noi järeittie servujen ylläpitämisee mutta kybä kuussa on mun mielestä liikaa jostai pelistä. joku 5€ ehkä menis vielä.
Ei ne pelintekijät ilmaiseksi niitä päivityksiä siellä väännä, nettiropeissa on iso työ ylläpidossa. En ole pelannut WoWia, mutta kai ne sitäkin päivittää tasaisesti.
Tää on sellanen aika ''korni'' juttu: Mun kaveri oli iha hulluna wowiin, nimittäin sen isällä, joka on eronnut vaimostaan ja kaverini asuu äidin luona. Aina kun hän kävi isänsä luona, hän sai pelata wowia. Sitten hän aloitti runen, koska sai pelata wowia niin vähän, mutta nyt hän ei edes halua pelata wowia vaan pelaakin runea ja ''mempuna'' on ollu jo kohta vuoden. :S
voisin sanoa että lähes kaikki täällä, jotka sanovat että runescape on perseesta ei oo pelannu sitä tosissaan. PS. Runescape ja rune ovat eri pelejä.
Kröhöm... Mulla on siellä joku 60 lvl tyyppi, ellei sitä oo poistettu ja voin sanoa, että Runescape on perseestä.