1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

RUNESCAPE

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi velho434 13.05.2010.

  1. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    avaan sen sit kirjaudun feikki accountilla (oon tehny sen) sit log in ja se waa algaa lagaa
    mä poistin sen jo, mut jso osaat auttaa ni lataan sen uudelleen
     
  2.  
  3. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin ja se alussa ku pelasin demo accountilal ni se viel toimi sit ku tein siit kunnon acc ni ei toiminu enää
     
  4. DolleroH

    DolleroH Guest

    JaaJaa, itellä ei ole ollut moista ongelmaa koskaan.. Se ei oo mikaan Keylogger..
    Itellä ainaki sielä kaikki tiedot et ku lyö botin päälle se kirjautuu itestään sisään ja näin.. En osaa kyl auttaa, sori..
     
  5. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    0k, ): ehin jo innostuu vtusti ku demo acco toimi, lol
     
  6. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    btw onks toi joku uudistunut muoto siitä ksoka ennen ku oon ladannu rsbot nni on ollu iiha erijuttu
     
  7. centter

    centter Member

    Liittynyt:
    08.08.2009
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis RSbot toimii, Kirjotat accounttis nimen ja passun. Sitten valitset mitä haluat sen tekevän ja sillä selvä :)

    En ota vastuuta jos accounttis bannataan :)
     
  8. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hmm... no pitää koulun jälkee testata taas ku on 4h aikaa :)
     
  9. hoopotti

    hoopotti Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ymmärrä mitä intoo on botata Runessa, tai edes pelata sitä. Ainoastaan tulin sanomaan, että rs.botin lisäksi on olemassa Scar niminen botti-ohjelma, sitä on ehkä vaikeempi käyttää, mutta testasin rs.bottia ja Scaria omalla koneellani, ja hyvin toimii. x)
     
  10. JustGamer

    JustGamer Regular member

    Liittynyt:
    02.06.2010
    Viestejä:
    4,757
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Runescape ei ole mieltä lähellä, mutta silti pelien ideahan on pelaaminen. Kesti siinä kuinka kauan tahansa, niin pelaamisen tarkoitus on pelaaminen eikä botin avulla parhaaksi tuleminen. Kuvittele sitten kun olet 50 vuotta kalastanu salmonia ja saat jotain hienoo niin on siinä pikkasen eri fiilis kun sillä, että botti tekee työt ja aamulla kun meet koneelle oot paras. Sama jossain Call Of Duty tai vastaavaa. On kenttä jossa sut koko ajan tapetaan, niin voit käyttää jumalakoodeja ja muita ja päästä pelit veteranilla läpi, mutta kivempaa on kehittyä ja piestä muut peleissä oman työn avulla. Heipähei.
     
  11. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oonha mä 3 presulla mw2:ki mutku on ollu runessa käyttäjä 4-6 vuotta (pelannut kyl en niin kuavaa) ni miten vois jaksaa salmonia kalastaa kuukauden ku siin ei muuta tapahdu, ku mw2 ku tappaa pahiksen ja saa uusiii aseita jne, ni se on kivaa, runessa saan vaa lvls ja vähä parempia kaloja kalastaa niin mielummin antasin botin pelata mulle runee 99:t enemmä iloo mulel siit o n ku et kuukauden 24/7 kalastan salmonia??
     
  12. joopa_joo

    joopa_joo Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2009
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    väärin, bottaaminen on huijaamista, ja se on muutenkin vitun ärsyttävää.
    ja pls kuka pelaa mw2? sehän on ihan kuraa, en koskiskaan sellatteeseen.
     
  13. velho434

    velho434 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    316
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ............
     
  14. 6630nokia

    6630nokia Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2007
    Viestejä:
    219
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällähän sitä keskutelua riittää. Itsellänikin on parhaillaan botti päällä RunesCapessa. Olen noin viikon ajan sitä käyttänyt varsin aktiivisesti. Veljeni sai 2 viikon porttikiellon sen käytöstä, mutta itselleni ei ainakaan vielä ole mitään tullut. Varsin vaikea oli saada ohjelma toimimaan.
     
  15. joopa_joo

    joopa_joo Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2009
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    ihan oikeasti, lopeta se säälittävä bottaaminen, se on niin säälittävää -.- aina kun tulee botti vastaan niin lähtee reporttia samantien, jokaiselta mahdolliselta ukolta ja ip osoitteelta, johan tulee bannia.
     
  16. hoopotti

    hoopotti Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joopa_joo puhuu asiaa. Mitä järkeä botata jossain Runessa?? tai ees pelata sitä?? Mitä siitä hyötyy? Saatteko naisii? Ehei, vaan nörtin maineen. Tai, no oletetaan, että teette niin kuin minä, eli bottaatte ja sitte myytte acconne jollekki nörölle. Tuolloin bottaamisestahan on oikeasti hyötyä.

    Enkä koskaan pelaisi Rune normaalisti, koska se on niin tylsää... ennemmin pelaan puutarhatonttujen kanssa kimbleä.(kuka muuten jaksaa 50vuotta kalastaa salmonia?)

    Ja mw2 Rokkaa!!! :)
     
  17. 6630nokia

    6630nokia Regular member

    Liittynyt:
    18.09.2007
    Viestejä:
    219
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juurikin noin teen. Lopetin sen jo välillä kokonaan, mutta ajattelin että miksi jättää hahmo turhaan sinne, joten päätin että kehitän leveleitä isommaksi ja myyn sen sitten..Ja onhan se mukavaa olla hiscores-listalla.


    Lopeta itte säälittävä reporttaaminen, etkö tosiaan parempaa puuhaa keksi? Etkä voi aina tietää bottaako joku vai ei, summassa kai reporttaat vain joitain, ja saat sitten itse bannit - olisi oikein sulle!
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2010
  18. joopa_joo

    joopa_joo Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2009
    Viestejä:
    378
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    oletko vähän tyhmä? eikö se ole jotenkin ilmiselvää jos toinen bottaa?
    btw, mulle olisi ihan sama tuleeko bannit vai ei, rune on muutenkin ihan paska peli nykyään, mw2 puhumattakaan...
     

Jaa tämä sivu