1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Rikkinäisen iPhone 3G :n arvo?

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi oxyd 20.09.2009.

  1. oxyd

    oxyd Member

    Liittynyt:
    05.03.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moro! Osaako ketään sanoo suurinpiirtein, paljonko iphone 3G :n arvo on, kun siitä on lasi rikki, mutta muuten toimii täydellisesti? Olen tässä luultavasti ostamassa tutulta sellaista, eli paljonko pitäis maksaa?

    Ja sitte toinen kysymys eli onko se niin että mun pitää mennä avaamaan soneran liittymä et pääsen käyttää sitä? Ei toimi siis muut liittymät ku sonera siinä?
     
  2.  
  3. welmar

    welmar Regular member

    Liittynyt:
    10.06.2007
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen itse avannut ipod touchin ja voin sanoa että jos lasin vaihto on edessä en oikein mitään maksaisi.Applen laitteet ei ole tarkoitettu avattaviksi ja korjattavaksi. Mutta jos se ei ole häiritsevästi rikki eli näyttö toimii voisin itse max 50-60e maksaa. Soneralta saa 3G:n 360e ja jos haluaa lukitsemattomana pitäis onnistua kun maksaa kahden vuoden minimi kuukausimaksut päälle.
     
  4. pastikos

    pastikos Member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Lasi maksaa iphoneen 250€ eli kannattaakohan sitä rikkinäistä ostaa..
    Iphonen lasi ei ole pelkkä "lasi" vaan sisältää kosketusnäytön
     
  5. Ibanez90

    Ibanez90 Regular member

    Liittynyt:
    17.09.2006
    Viestejä:
    319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä voisin kaverisi iphonen ostaa sillä tarvitsisin osia siitä yhteen "varaosa" iphoneeni. Sillä kosketusnäyttö on kallein osa iphonessa niin sitä harvoin kannattaa uusia. Mutta esim emolevyjä jne ei myydä missään joten niitä tarvitsisin. Eli voisin semmoisen sinulta/kaveriltasi ostaa.
     
  6. peta69

    peta69 Guest

    ebaysta saa lasin parilla kympillä, tai lasi ja näyttö reilulla 50
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.10.2009
  7. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja operaattori lukon saa pois...
     

Jaa tämä sivu