1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Retroa: Broken Sword 2

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Alismäki 30.11.2003.

  1. Alismäki

    Alismäki Member

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin ongelma on tälläinen: Mulla on sellanen peli kun Broken Sword 2.. nevöhöörd?(en kiistä etteikö se olisi netistä ladattu:) Siinä ei toimi puhe äänet... onko muilla tämmöisiä ongelmia ks. pelin kanssa? (Oon kokeillu monilla eri kopioilla mutta näyttää että netissä ei olisi kuin tätä yhtä bugista versiota..) Siis onko tälle yleensä mitään tehtävissä? Pidän kyseistä peliä jopa parempana kuin Monkey Island sarja ja olen kuluttanut kuukausia tämän pelin etsimiseen mutta aina puheäänet ovat puuttuneet. turhauttavaa hyvin turhauttavaa.. PS. Jos ette tiedä vastausta kysymykseeni voitte vaikka kertoa mielipiteitä tästä pelistä.. PPS. Ykkönen oli muuten vielä parempi kuin tämä Smoking Mirror, mutta lopetin sen etsinnät koska se oli vielä toivottomampaa!
     
  2.  
  3. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2001
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luitko sääntöjä? Lue aina säännöt ennenkuin alat kysellä piraattipeleistä ym. muista laittomuuksista.

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

    Jos peli on todella niin hyvä, niin miksi et osta sitä kaupasta? Eikö se olisi vähintäänkin oikeuttua pelintekijöitä kohtaan, jotka ovat aivan ilmeisestikin tehneet hyvän pelin. Mitään järkeä koluta kuukausia netistä jotain viallista versiota, jos kaupasta löytää alkuperäisen.
     
    Viimeksi muokattu: 30.11.2003
  4. Alismäki

    Alismäki Member

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En myöskään sano, että olisin sen laittomasti hankkinut..:) Nojoo, enhän mä niitä sääntöjä lukenut."Jos peli on todella niin hyvä, niin miksi et osta sitä kaupasta?" Se on niin vanha ettei sitä löydä kaupasta.. Olen muuten kuullut että pelin originaali versiossakin on tälläisia vaikeuksia tiettyjen äänikorttien kanssa.
     
  5. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2001
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On olemassa kauppoja jotka myyvät käytettyjä pelejä. Itse aikoinaan ostin Lucasfilmin Outlawsin juuri tälläisesta kaupasta. En nyt muista paikan nimeä, mutta googlella saattaisi löytyä jokin vastaava kauppa.
     
  6. PJKuona

    PJKuona Regular member

    Liittynyt:
    05.09.2001
    Viestejä:
    658
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. Alismäki

    Alismäki Member

    Liittynyt:
    13.06.2003
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jahas niimpäs onkin... Kiitti vinkistä!
     
  8. icedaemon

    icedaemon Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2002
    Viestejä:
    389
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eiks toi oo vanha dossin peli ?
    kokeile dosboxilla (google löytää ohjelman)
     
  9. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mä sain toimimaan XP:llä kun laitoin XP:n Win98 yhteensopivuus tilaan..
    myös Broken Sword 1 toimii..
     

Jaa tämä sivu