1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Resistance: Fall Of Man

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Demistry 06.11.2007.

  1. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suomessa taitaa olla todella vähän pelaajia, jotka pelaavat internetissä PlayStation 3:sella.

    Olisin kiinostunut tästä Fall Of Man pelin nettimahdollisuudesta ja clan-toiminnosta. Toivottavasti löytyis enemmän pelaajia jotka puhuvat/ymmärtävät suomen kieltä pelissä.

    En ole törmännyt ainoaan suomen kieliseen pelaajaan PS3 peleissä tai muuallakaan PS3 ympäristössä. Ainakaan selvästi havaittavissa olevaan suomalaiseen.

    Nyt siis perustamaan klaania kanssani mikäli kiinostaa Fall Of Man ja nettipelaaminen muiden suomalaisten kanssa.
    Tai vaihtoehtoisesti kutsuja omaan klaaniin ja siinä samalla vähän infoa omasta claanista esim. ranking, pelaajamäärä, sijainti, millainen porukka kyseessä & ym. ym...
     
  2.  
  3. Leka79

    Leka79 Member

    Liittynyt:
    17.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei muuta kuin perustamaan klaania,tulen mukaan jos kutsut.Millä nimimerkillä itse pelaat?Itse pelaan nimimerkillä Leka79...yllättäen.Olen jo klaanissa (UDC) mutta pojat ovat lähinnä jenkeistä ja aasiasta joten poikkeuksetta pelaavat aina eriaikaan päivästä kuin itse. Pistetään oma FIN klaani jos vaan sitä ei jo ole.Ilmoitelkaa muutkin millä merkeillä pelaatte niin saadaan kutsuttua mukaan. Itseäni ainakin kiinnostaa erityisesti tuo lipunryöstö,tai jos suomi tiimiä on ennestään niin pyydän lupaa liittyä mukaan.


     
  4. GSCT

    GSCT Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Klaanissa voisin olla kyllä mukana jos kunnon suomiklaani saadaan pystyyn. Pelailen lähinnä TDMää ja pikkuisen Meltdownia on tullut pelailtua. PSN nick: hyperchondriac. Statsit nyt ei mitkään kovinkaan hyvät vielä ole mutta tässä on vasta joku kuukausi pelailtu aktiivisesti netissä.
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2007
  5. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jeeps. Mahtavaa että muitakin innostuneita aiheesta. Juurikin jotain Suomiklaania tässä ajattelen.

    Nimiehdotuksia ym. otetaan mielellään vastaan ja muutenkin yhteystietoja esim. Messenger osoitteita. Keskustelu mukavempaa kuin foorumeilla.

    Pelaan nimimerkillä: ProLine86
     
  6. msc1

    msc1 Member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nimimerkki SPIRALDIVE olen jo meat bags ^-^ klaanissa jossa on hyvää ja mukavaa porukkaa. en halua ainakaan vielä vaihtaa klaania mutta pistäkää buddya niin voidaan joskus pelata samassa partyssä.
     
  7. Leka79

    Leka79 Member

    Liittynyt:
    17.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehkä paras tapa vois olla että joku avaa uuden peli esim Only Finland ja peli salasanalla ja ilmoittaa sen salasanan täällä. Tällöin kaikki hommasta tietävät sinne osaa tulla ja sit voi puolin ja toisin lähetellä claanikutsuja jne. Sovitaan vaan päivä ja aika.
     
  8. badmf

    badmf Member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    75
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saatanpa itsekin eksyä mukaan, jos suomimatsin teette! ..tulee normaalisti vietettyä enemmän aikaa warhawkin parissa, mutta mielellään sitä suomalaisiin noissa peleissä törmäilee..

    Suomipelin nimi voisi olla hyväksi havaittu hauki=, ja salasana tietysti..kala. Näin löytäisivät paikalle nekin suomalaiset, jotka ei ad:ssä välttämättä pyöri..
     
  9. Leka79

    Leka79 Member

    Liittynyt:
    17.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No mites jos sovitaan että vaikka lauantaina pelattais,vaikka puolen päivän tietämillä?

    kuka ensin ehtii niin tekee pelin,mieluiten seuraavilla perus kriteereillä:

    -One hit kills
    -Ihmisrotu
    -Haulikko,rynkky,tarkampujakivääri
    -loppumattomat patruunat.
    -Koko Somerset kartta

    Olkoon se nimi sitten hauki ja salasana kala.

    Muidostellaan sitten sitämukaa klaaneja ja kaveriporukoita.



     
  10. GSCT

    GSCT Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole lauantaina kotona joten en varmaan pääse pelailemaan silloin. :(
    Kannattais ehkä sopia johonkin vähän kauemmas toi pelin pvm niin mahdollisimman moni sais järjesteltyä menonsa niin että voi olla paikalla.
     
  11. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu miulle kanssa on tuo lauantai aika kiireinen tilanne!

    Kaikki vaan jolla on Fall Of Man peli ja sitä pelailee netissä niin laittakaa kaverikutsua tulemaan nimimerkille: ProLine86
     
  12. mursu1

    mursu1 Member

    Liittynyt:
    27.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi mul on resistance fall of man pelli ps3:lle ja pelaan aika paljonkin sitä netis mäkin oon ettimäs niitä suomalaisia netti pelaajia :):):)
     
  13. mursu1

    mursu1 Member

    Liittynyt:
    27.12.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo ottakaa mutkin claaniin pliis mun nimi merkki on siel luuseri1 mut
    en oo oikeesti luuseri pelaamaan sitä mutta kumminkin ottakaa mut mukaan siigen claaniin
     
  14. lystis

    lystis Guest

    Ensi kosketukseni otin online pelailuun tänään, Resistance : Fall of man meiningillä ps3:sella.

    Hauskaa oli rymistellä siellä jossain missä oli muitakin, mutta pitäisi vissiin löytää SUOMEA puhuva porukka jostain (kieli muuri).
    Itse en tiedä näistä klaaneista enkä muista kun olen tosiaan eka kertaa liikkeellä, siis antakaapa rautalanka ohjetta ja palautetta kuin pitää toimia.

    Sen olin ymmärtävänäni jotta tällä samalla nimimerkillä lienen reksteröitynyt sinne, joten siitä haastamaan keskusteluun tai hyväksymään peliin/klaaniin, tai miten se nyt meneeki homma.
    Damnasion, selitinkö itseni pussiin, näinhän se kaikki menee.
     
  15. logitech_

    logitech_ Member

    Liittynyt:
    12.09.2007
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    olisi kyllä ihan mukavaa liittyä klaaniin olen kohtullisen hyvä pelaaja nikki on crazyboy94!
     
  16. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juuh, itekki voisin tulla. Vähän (todella) pelannut netissä fall of mania, enkä mikään hirveen pro-pelaaja olekkaan, mutta ei sillä kai niin väliä. Nickillä Tukkasoff pelailen.

    Edit: Juuh, lisää porukkaa messiin klaaniin vaan!
     
    Viimeksi muokattu: 31.12.2007
  17. Leka79

    Leka79 Member

    Liittynyt:
    17.02.2007
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heitetään ehdotus uudelleen ilmoille kun innokkuutta näyttää olevan eli:

    No mites jos sovitaan että vaikka lauantaina pelattais,vaikka puolen päivän tietämillä?

    kuka ensin ehtii niin tekee pelin,mieluiten seuraavilla perus kriteereillä:

    -One hit kills
    -Ihmisrotu
    -Haulikko,rynkky,tarkampujakivääri
    -loppumattomat patruunat.
    -Koko Somerset kartta

    Olkoon se nimi sitten hauki ja salasana kala.

    Muidostellaan sitten sitämukaa klaaneja ja kaveriporukoita.

    Ps: nikki on Leka79
     
  18. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Liittynyt:
    25.11.2007
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, joku voisi tosiaan tän pelin tehä, vaikkapa nyt tulevana viikonloppuna joskus neljän-viiden aikoihin?
     
  19. lagge69

    lagge69 Member

    Liittynyt:
    03.01.2008
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    määkin oon ettiny tässä suomalaista resistance klaania...
     
  20. sambba69

    sambba69 Member

    Liittynyt:
    04.01.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sama täälä, ois kiva meinaa pelata suomalaisten kanssa koska englanilla jotenkin pärjää muttei tarpeeks :D
     
  21. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jees jess...
    Klaania on nyt perusteltu ja jäseniä tällä hetkellä taitaa olla 6-8. Lisää mukaan mahtuu viellä suurissa määrin.

    Kaikki innokkaat ottamaan yhteyttä joko suoraan Fall Of Manin kautta taikka ihan PS3 Onlinessa. Ei ole väliä oletko pelannut päivän vai tuhat kunhan riittää intoa pelata muiden suomalaisten kanssa samoja pelejä. Headset ei pakollinen mutta mukava piristys :D

    Nickille ProLine86 yhteydenotot mielellään niin saadaan suorinta tietä "klaanihakemukset" veteleen :D


    P.S.
    Olen nyt viikonlopun lomailemassa joten eipä nähdä silloin Onlinessä! Hyvät pelihetket!
     

Jaa tämä sivu