1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Reddo DVB-T kuva ei näy

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi hartasa 08.06.2008.

  1. Viljis

    Viljis Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    1,188
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    No palautin tuon Reddon ja ostin palautetuilla rahoilla Fuj:techin DTV Pro:n jossa on parempi ja kevyempi softa kuin Reddossa, ja olen tyytyväinen tähän Fuj:techiin piti vaan ostaa iso antenni.
     
  2.  
  3. TopPin

    TopPin Member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuli itsekkin hankittua tuollainen tikku Toimii hetken aikaa ihan ok, sitten lakkaa toimimasta windows desktop window manager Ääni katoaa kokonaan ja kuva liikkuu nykien ja hyytyen Tuo window manager lakkaa kyllä toimimasta ilman tikkuakin Aeron olen kytkenyt pois päältä, viruksettomaksi on skannattu ja todettu, toisen merkkistä tikkuakin kokeiltu, käsillä seisontaa ja uhrilahjaa harkittu - ei apua

    Käyttis on vista home premium 64 bit, näytönohjanin radeon x800 series, emo MSI K9AC Neo2 digital ja mulla on menny hermot
    Osaisko joku auttaa vai hyppäänkö kaivoon koneen kanssa?
     
  4. IsmoT

    IsmoT Member

    Liittynyt:
    18.08.2008
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    REDDO DVB-T type 20229998, musta kuva. Tuollainen ongelma tuli vastaan. Kortti oli toiminut aikaisemmin samassa koneessa mutta ison telkkarin ostamisen jälkeen oli käyttämättä kuukausia. Poistin ja asensin ajurit ja ohjelman tänään koneeseen ja kanavat löytyivät, ääni kuului mutta kuva oli musta. Ongelma ratkesi valitsemalla "Asetus" - "Renderer" -valinnaksi 3D Renderer (VMR 9).

    Käytän muuten laitetta Ruotsalaisen oppilaitoksen asuntolassa jossa on käsittääkseni jonkinlainen satelliittiantenni katolla ja sen kanavat on jaettu antenniverkkoon. Digitaalivirittimessä on mm. se etu että vaikkapa Jim näkyy. Telkkarihuoneen anaalitv:llä sitä ei näy. Toisaalta formulat tulevat Ruotsin kanavilta ilmaiseksi.
     
  5. crizcom

    crizcom Member

    Liittynyt:
    04.04.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    phew!

    selvitinpäs miksei mulla kanavat näy välillä:

    kolme viikkoo mediaportalin ja tv-servicen kanssa säädettyäni lopultakin tajusin miks kanavat häviää satunnaisesti.

    Meillä on koira, se liikuttelee antennikaapelia.
    Tulee (ihme kyllä) siivottua joskus, antennikaapeli liikkuu tuolloinkin.
    + muut randomit

    nyt kun taas ei kanavat näkyny yhtään ja olin vakuuttunu että ei todellakaan oo softassa tai ajureissa vika kun jus illalla toimi. otinpa sitten reddon käteen ja kiersin antenniliitintä reiässään samalla kun tv-jukebox näytti taas mustaa ruutua.

    hallelujaa! kuva ilmaantu taas! vika on siis jossakin coax-liitin->reddo->USB-liitin akselilla.

    taidanpa vetää jeesus teipillä koko setin pöytään kiinni juuri oikeeseen asentoon.

    btw. reddon mukana tuli usb-kaapeli joka on susin kaikista mikä mulle on osunu. siitä lumpsahtaa mikä tahansa muukin hipasusta pihalle, taisin heittää jo vesilintua sillä heti alkuunsa.
     
  6. Cladiator

    Cladiator Member

    Liittynyt:
    27.05.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No mäkin kävin tollasen tikun hakemas ja pari tuntii ny vierähti asennellessa sitä. Tavalliseen PC:n (Vista Premium) Asentu ok, mut kanavat sain haettua vasta kun laitoin kotitöllön antennin siihen kiinni. Mut edelleen ei näkynyt kuva.

    No sit asentamaan XP -fläppäriin ja bueno kaikkii toimii..kotiantennin kanssa. No eihän tämä ollut goal vaan tarkoitus oli laittaa pc:n kautta projektoriin kuva kun tulee Barca:n peli.

    Ja kuinkas ollakkaan emppiiristen testien jälkeen voin todeta ettei toi tv-härpäke toimi , kun laittaa ulkoisen näytön kiinni. Heti kun koskettaakin piuhalla tota sinistä näytön liitintä niin kuva jämähtää ja ääni katoaa...
    Lienee niin että ovat koodanneet jotain erityistä nuo kiinan koodaripellet tohon Jukepoksi softaan. On muuten tosi aneemiset kotisivut tolla softasakilla

    Tuossa lienee syy miksei toimi tavallisessa pöytäkoneessani..

    Jos joku keksii missä vanha meni vipuun, niin kiitoksia etukäteen avusta...
     
  7. robman53

    robman53 Guest

    Minulla on jo menossa kolmas TV-tikku. Ensin A-linkin, sitten Tekniikan Maailman testivoittaja Reddo. Kummatkin simahti jonkin ajan kuluttua. Nyt on testissä WinFast DTV Dongle Gold. Viimeisin on paras valinta kunhan saan YLE:n kanavat 1 ja 2 suomenkielisin tekstein jotenkin. Kauko-ohjain jopa toimii sekä kanavien vaihto on nopeata. Graafinen käyttöliittymä on myöskin helppo ilman satasivuisia ohjeita joilla ei tee mitään.......asennusohjeetkaan eivät olleet hääppöisiä. Tikkujen omilla antenneilla ei tee mitään...Tikut on kytkettävä yleisantenniin.
     
  8. TommiTeo

    TommiTeo Member

    Liittynyt:
    14.01.2007
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sulla toimii 64 bittisessä Vistassa? Pitäiskö tikun siinä tapauksessa toimia myös 64 bittisessä Windows 7:ssa?

    Mulla toimii 32 bittisessä Vistassa (sekä Windows Media Center että Reddon CD:llä tullut viritinohjelma).

    64 bittisessä Windows 7:ssa ajuri asentuu mukisematta mutta kone buuttaa itsensä hetken Windows Media Center katselun jälkeen eikä CD:llä tullut TV-ohjelma löydä kanavia lainkaan.

    Mites teillä muilla?
    Ois kiva saada toi tikku toimimaan myös Windows 7:ssa.
     
  9. Rudolf

    Rudolf Member

    Liittynyt:
    05.05.2002
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse tappelin kanssa dazzle 71e tikun kanssa (windows 7 64bit) ja tuolta löytyi beta ajurit joilla sai toimimaan (laitehallinan kautta pelkkä ajurin päivitys)

    Nyt anysee e30 + dazzle 71e digi tikut ja nyt voi tallentaa toista kanavaa kun kattoo toista.
     
  10. yllatys

    yllatys Member

    Liittynyt:
    03.12.2009
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minullakin on tuommoinen reddo. Asennukset meni ihan hyvin mutta sittenkuin yritin kokoilla masiinaa niin kanavia löytyi satunnaisesti joka hakukerta ja kuva ei näy. täyttä signaaliakin tuo näyttää. mikä on?
     
  11. kmsr

    kmsr Member

    Liittynyt:
    20.02.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostinpa minäkin reddon usb-tikun. Kanavia vaan ei meinannut löytyä millään. Jotain haku näytti löytävan, mutta kuvaa ei näkynyt vaikka hommasin vahvistimella varustetun sisäantennin. Muutaman päivän ihmettelyn jälkeen selvisi että ongelma oli laitteen mukana tulleessa usb-johdossa. Sen perässä kanavat ei näy, mutta kun laittaa tikun suoraan koneeseen niin jopa toimii omallakin pikkuantennilla. Oisko reddolla säästetty väärässä kohdassa!?
     

Jaa tämä sivu