1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Reddo Dvb-C USB-boksi ja Windows 7 x64 ajurit

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi peijooni 25.02.2010.

  1. peijooni

    peijooni Member

    Liittynyt:
    31.10.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro.

    Olen etsinyt ratkaisua ongelmaani googlesta pitkään ja hartaasti, mutta en ole löytynyt sitä toistaiseksi. Kysymys on, että voiko Reddo Dvb-C boksin saada toimimaan 64-bittisessä Windows 7:ssa? Kyseinen boksi pelitti hienosti 32-bittisessä Vistassa, jonka äskettäin vaihdoin Seiskaan. Olen ladannut 64-bittisen Win 7/Vista version Progdvb-ohjelmasta, eikä ongelma ole ohjelmassa. Ongelmana on, että kyseinen laite näkyy Windowsin laitehallinassa nimellä "unknown device" ja kun koitan saada Windowsin tunnistamaan laitteen tai päivittämään ajureita, se ei niitä löydä. Olen koittanut mukana tulleen cd:n ajureilla, mutta kun koitan asentaa niitä, tulee viesti "unable to find any drivers for this device"

    Olen kuullut, että jotkut ovat saaneet kyseiselle boksille tai vastaaville ajurit toimimaan Seiskassakin. Kyseiselle boksille ei varmasti ole tehty ajureita Windows 7 tai edes Vistalle, vaikka laite toimikin minulla Vistassa hienosti.

    Pitäisi siis saada Windows tunnistamaan boksi ja sitä kautta asentamaan toimivia ajureita. Sen verran vielä, että kyseiselle boksille olevat ajurithan ovat siis
    Tongshin, kiinalainen yritys kai. Firman kotisivuhan tarjoaa tietysti ajurit vain 2000:lle ja XP:lle.

    Kiitos!
     
    Viimeksi muokattu: 25.02.2010
  2.  
  3. peijooni

    peijooni Member

    Liittynyt:
    31.10.2007
    Viestejä:
    56
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Löysin ajurit, ketjun voi lyödä lukkoon.
     
    Viimeksi muokattu: 27.02.2010

Jaa tämä sivu