1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Rec-tiedoston poltto levylle

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Nikama 09.08.2006.

  1. Nikama

    Nikama Member

    Liittynyt:
    14.06.2006
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siirrän Altairilla rec-leffan Toppysta PC:lle, okei. Esim. VLC:llä se näkyy tietsikassa oolrait. Olen kokeeksi polttanut recin DVD-RAM-levylle ja siirtänyt Altairilla takaisin Toppyyn. Kuva ja ääni alkuperäinen, ok. Mutta, mutta kun poltan saman recin tavalliselle DVD-R-levylle (samalla Neron ohjelmalla) tuloksessa kuva suht ok, mutta ääni napsuu ja rahisee koko ajan.
    (Ideanani olisi säilyttää rec reccinä, koska olen taiteillut ProjectX:n ym. ym. vempuloiden kanssa ja lopputulos poltettuna aina ratkaisevasti huonompi kuin alkuperäinen rec). Apua?
     
  2.  
  3. Saloraman

    Saloraman Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole huomannut, että ProjectX heikentäisi laatua. Voiko se ylipäätään olla mahdollistakaan, digitaalista signaaliahan siinä käsitellään. ProjectX erottaa streamistä videon, audiot ja mahdolliset tekstit, jotta ne voi koostaa haluamakseen. Pystyyköhän Nero edes käsittelemään oikein Topfieldin rec-tiedostoa? Tuskinpa vaan. Kokeile vaan ProjectX ja ReJig- tai ProjectX ja DvdLabPro-yhdistelmiä. Laatu ei heikkene ja DVD:t toimivat.
     
  4. mikemagic

    mikemagic Member

    Liittynyt:
    31.07.2006
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Jaa tämä sivu