1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Razer Carcharias - jotain pielessä? O_O

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi 17thStep 17.06.2011.

  1. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli ostin nyt vanhan levinneen headsetin tilalle Razer Carcharias headsetin, ja kaikissa arvosteluissa on kehuttu bassoa ja kaikki käyttäjäarvostelut kehuvat sitä, että miten loistava basso näissä on yms.yms.

    Mutta! Minun headsetissä on yhtä paljon bassoa kuin normi nappikuulokkeissa... missä vika? minkääntapaisia ajureita headsetille ei pitäisi löytyä, ei plug-n-play tyylillä, olen googlettanut ja yrittänyt etsiä vastaavaa tapausta, mutta ei löydy,

    kenelläkään tietoa onko tämä yhden napinpainalluksen juttu vaiko 40mm driverit hajalla mitä on niin kehuttu?
     
  2.  
  3. Smanci

    Smanci Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2009
    Viestejä:
    2,937
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Kehuttiinko basson laatua vai määrää?
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niimpä, monissa kuulokkeissa kehutaan kovaa bassoa, mikä loppuen lopuksi onkin erittäin huonon kuuloista. Vain voimakasta. Näissä voikin sitten olla toisin päin. Voimaa ei ole ylitsepursuavasti, mutta tarkkuus jne.. ovat kohdillaan.
     
  5. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niissä kehuttiin basson määrää, sekä laatua, kuulemma välillä jysähdykset tuppasivat menemään muiden esim. peliäänien päälle, onneksi ei ole tätä ongelmaa minulla vaan korvanappikuuloke standardille mennään, eilen sitte kuulokkeet kävivät yhteensopimattomaksi jopa wmp kanssa äänikortin mukaan joten laitan nämä takuuseen... :D
     

Jaa tämä sivu