1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ratti ja polkimet - tietokoneeseen

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi kandalf 01.11.2020.

  1. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi onko kellään minkään laisia kokemuksia kertoa Logitech Driving Force Gt ratti poljin yhdistelmistä (ois tollaine myynnissä 40€ on kuulemma/ehjä/usemman vuoden vanha ollu pc - käytössä, kannattaako tosta maksaa ton verran vai panostaa parempaan Logitech G29 Driving Force-rattiohjaimeen onko minkä verran parempi) eli onko nuo minkä laiset autopeleissä enimmäkseen tulis olemaan ralli pelit ja jonkun verran rata - auto tyyppiset pelit ,suositelkaa jotain hyvää ratti poljinsettiä tietokoneelle hinta 0 - 300€ maks.
     
  2.  
  3. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Mulla on käytössä tuo G29 malli ja hyvin on pelannut. Ajotuntuma on aidon tuntuista sekä myös polkimet toimii hyvin. Säätömahdollisuuksia on myös paljon G Hub ohjelmassa. En ole löytänyt oikeastaan mitään muuta huonoa kuin polkimien läheisyys toisiinsa. Jos ajelee automaattisella tai puoliautomaattisella autolla niin kolmas "kytkinpoljin" on käytännössä turha ja se hieman häiritsee ajoa koska on niin lähellä muita toisinkuin oikeassa elämässä.
     
  4. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi missä sulla on tuo rattisysteemi kiinni , pöydässä vai jossain telineessä , mulla tulis atk pöydän laitaan kiinni pöytälevyn paksuus noin 20mm eli mitenkähän hyvin tossa pysyis kiinni noilla ratin omilla kiinnikkeillä , paljonkohan on toi ratin kiinnitys alueen leveys leveimmillään ja korkeus etuosassa kiinnitys pinnasta ylöspäin.
     
  5. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Tietokonepöydässä jonka paksuus on tuo sama eli 2 cm. Hyvin pysyy kiinni kun kiristää ratin ruuveista. Tarvittaessa ratin alle voi myös laittaa ohuita lehtiä tms. Tätä keinoa käytin vanhemmassa erimallisessa ratissa vuosia sitten.
     
  6. kandalf

    kandalf Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2011
    Viestejä:
    175
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moi kävin tollaisen uuden Logitech G29 Driving Force-rattiohjaimeen ostamassa mutta en saa siinä ohjausta toimimaan ,olen asentanut Logitech G HUBIN ja siellä G29 ohjauspyörä valikossakaan ratti ei reagoi kääntelyyn ,ratissa muut - toiminnot - toimii ,olen tohon G HUBIIN lisännyt pelit Dirt Rally 2 ja WRJ 9 joita olen kokeillut ja kummassakaan ei ohjaustoimi , voisko tohon vaikuttaa kun mulla on logitech G703 hiiri , ton G Hubinkin olen pariin kertaan asentanut uudelleen.
     
  7. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    851
    Kiitokset:
    136
    Pisteet:
    53
    Onko ratti verkkovirrassa ja kaikki piuhat laitettu siihen oikein?Entä onko PS4 tila valittuna ratin painikkeesta.?
     

Jaa tämä sivu