1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[Ratkesi] Suuria ongelmia Pinnacle Studio TE 10.6 asennuksessa

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi KIA 12.06.2007.

  1. KIA

    KIA Member

    Liittynyt:
    07.12.2003
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tule mitään. Päädyin sitten sijoittamaan tähän Pinnacleen, kun Nerolla videoiden teko ei lopulta onnistunut...

    Hankin siis otsikossa mainitun tuotteen ihan pahvilootassa. Mukana ovat itse studiolevy, bonus dvd, Hollywood FX vol 1, RTFX vol 2 ja premium pack vol 1. Vähän joka sortin levyjen asennuksessa asennus ikään kuin jämähtää paikoilleen eikä suoriudu loppuun, vaikka mitään virheilmoa ei tule. Lopulta olin saanut asennetuksi itse pääohjelman, mutta premium pack ei mennyt läpi.

    Ohjelman käynnistyttyä se herjasi ja kehotti hakemaan päivitykset 10.7 versioon. Näin tein, mutta tuo lite versio 10.6 tarkoitettu patchi jämähtää samantien asennusvaiheessa toiseen palkkiin. On koitettu hakea samaa tiedostoa uudelleen. Sama lopputulos. Ja arvatenkin Pinnacle ei edes käynnisty tämän yrityksen jälkeen. No unistallointi ja kaikki uusiksi. Sama lopputulos. Taidan lähteä tämän paketin kanssa järvelle, vai onko vinkkejä, kuinka lähestyä toisaalta myyjää toisaalta Pinnaclea, taikka yrittää korjata tätä asennusta muutoin?

    Kiitos kaikesta avusta jo etukäteen.
     
  2.  
  3. KIA

    KIA Member

    Liittynyt:
    07.12.2003
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ratkesi!
    Vihdoin sivuilta löytyi joku patchi, joka piti ensin asentaa ennen kuin varsinaista softaa asennetaan. Siis joku asennuslevykkeiden tyyppivika...
     

Jaa tämä sivu