1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[Ratkaistu] Kuva hukassa. BSplayer toistaa .avi tiedostosta vain äänet. Esim. VLC:llä toimii.

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi jststrtd 12.05.2009.

  1. jststrtd

    jststrtd Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    BSplayer 1.37
    K-lite codec pack.

    BSplayer toistaa siis vain äänen .avi videosta. Ääni on OK, mutta ruutu on musta.
    Muilla soittimilla toimii: VLC, MPC, WMP 11

    Miksi en käytä noita edellisiä sitten?
    Voi, kunpa se onnistuisikin sujuvasti. BS:ää oon käyttänyt aina sen toiminnot on tullut opeteltua, ja käyttö luistaa.

    Pari päivää sitten sain näkymään myös BS:llä. Siis aluksi ei näkynyt, mutta jotakin säädin ja sitten alkoi näkyä. Kone käy sammuksissa, ja taas mustaa...
    Koodekit oon asentanu uuestaan ja soittimen myös. Asensin myös ffdshown omasta asennuspaketista.

    Olisiko ideaa? Tahtoisin niin BS:llä ajella.

    Kiitos!


    EDIT:
    Voi kun ois muistanu ettiä vastausta, ennekuin teen ketjun (häpeän).
    Ratkaisu löytyy täältä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/576786

    Siihen lisätää vielä, että minulla ainakin piti valita rendering modeen "Internal renderer DDraw surface".
     
    Viimeksi muokattu: 12.05.2009
  2.  
  3. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Myös K-Liten vaito FFDShow pakettiin saatta tuoda apuja seuraavilla ongelmakerroilla ;)
     
  4. jststrtd

    jststrtd Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    429
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    K-lite sisältää ffdshown, ja kyllä tuossa alunperinkin kirjoitin, että asensin ffdshown myös erikseen omasta paketista.

    Varsinainen apu oli kyllä tuo renderöinnin vaihto.

    Niin ja toinen asia ilmeni. En tiiä johtuuko tästä, mutta BSPlayer kaatuilee. Aluks pystyy kattomaan jotain 20 minuuttia, ja sen jälkeen kun avaa videon uudelleen niin kaatuu jo aika pian. Joskus tulee virheraportti, joskus vaan BS sammuu eikä windows ilmota mitään.
    Hätä ei ole tämän näköinen, huomasin että Media Player Classicissa voi säätää mahottoman monipuolisesti näppäimet itelleen sopivaksi. Niitä säätämällä sain sen käyttäytymään kuin BSPlayer ja olen tyytyväinen :)
     

Jaa tämä sivu