1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

[RATKAISTU] Ei ole Home Premium 64 bit asennuslevyä!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Yottabyte 18.02.2008.

  1. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Niin uus kone on nyt tulossa, jossa on siis 64 bit tukeva prossu ja haluisin ottaa myös vistasta 64 bit version käyttöön, ku muistiaki tulis neljä gigaa tähän koneeseen. Mutta mun Home Premium (retail) paketin mukana ei tullu tota 64 bit levyä, mut tuli semmonen ohje että voi tilata microsoftilta sen asennuslevyn (ja maksaa postitusmaksuja), mutta voinko kumminki tehä sen sijaan niin, että lainaan kaverilta sen asennuslevyn, asennan sillä ja aktivoin sen sitte omalla koodilla, joka tuli 32 bittisen mukana?
     
  2.  
  3. simppa86

    simppa86 Member

    Liittynyt:
    15.06.2006
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yottabyte
    Ihan sama mistä sie sen winukan siihen asennat kunhan vaan laitat sitten sen aktivointi koodin että pystyt käyttämään sitä kauemmin kuin 30 päivää.


    Tähän samaan rytinään sit että miten se määräytyy että pitääkö olla 32bittinen vai 64 bittinen winukkka?

    Mulla on 32 bittinen vista ja koneessa on AMD Athlon 64 X2 6000+ prossu. Meinaako toi athlon 64 että mulle vois myös laittaa 64 bittisen winukan?

    Onko siitä sitten mitään hyötyä jos vaihdan 32 bittisen 64 bittiseen.
     
    Viimeksi muokattu: 19.02.2008
  4. Yottabyte

    Yottabyte Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    2,363
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kyllä meinaa, sikstoiseks lähes kaikki uudemmat prosessorit on kai 64 bit nykyää
     

Jaa tämä sivu