1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

rajoittimet(ko)?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi r0hmu 11.01.2005.

  1. lailko00

    lailko00 Member

    Liittynyt:
    15.03.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ite omistan OPOY Baana laajakaistan 8/1mb eli download on 8mb ja upload 1mb. Minunkin on pakko käyttää NetLimiter ohjelmaa, koska jos itse imuroin esim. 600kt/s ja alan itse jakaa esim. 70kt/s uppia, niin download hidastuu noin 50kt/s.

    Tässä syy miksi itelläkin on pakko käyttää NetLimiter ohjelmaa. Maksan netistä 63e/kk. En halua maksaa noin paljon jos yhteys ei ole nopea. Rajoitin uploadin noin 18kt/s!! niin sitten vasta se ei hidastanut imurointia itsellä!!!

    Repikää siitä huumoria.
     
  2.  
  3. lailko00

    lailko00 Member

    Liittynyt:
    15.03.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis ettei tule väärin käsityksiä, niin korjaan...
    siis 600kt/s vauhti hiipuu 50kt/s:ssa. 550kt/s hidastus on minusta erittäin merkittävä!
     
  4. JaspaJami

    JaspaJami Regular member

    Liittynyt:
    09.08.2004
    Viestejä:
    720
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kaapelimodeemi yhteys? Se on halfdublex linja jo silloin nuo nopeudet todellakin tippuu dramaattisesti.
     
  5. revenb

    revenb Guest

    eikö toi 18kt/s ole jo itteskin mielestä vittuiluu,montakohan slottii sulla on auki vaikka dc:ssä?
     
  6. pe5ta

    pe5ta Guest

    5 kiloa on minimi millä minä suostun tavaraa tiputtamaan. Mulla ei ole mihinkään kiire, riittää kun lataus joskus valmistuu, kone on kuitenkin 24/7 päällä ja muutakin elämää on kuin vahdata latauksien valmistumista, tai jos ei ole niin on itse kunkin syytä sellainen hankkia...

    Eli vaikka olisit rajoittanut uppisi vaikka 10 kiloon, älä pidä enempää kuin pari slottia auki, joku kilobittiin rajoitettu uppi on kyllä jo suoraa vittuilua...
     
  7. lailko00

    lailko00 Member

    Liittynyt:
    15.03.2005
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla 2 slottia auki dc:llä. molemmille mille imuroijille riittää huimat 18kt/2=9kt/s
    se saa riittää. Jos joskus omistan VDSL tekniikalla toteutetun laajakaistan en tule käyttämään NetLimitteriä... ootellaan sitä.
     

Jaa tämä sivu