1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

!!!Quicktime ongelma!!!

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi ääripää 04.12.2005.

  1. ääripää

    ääripää Guest

    Terve!

    Kävin hakee uuden qt+itunes ohjelman ja asensin sen koneelle ja kaikki meni hyvin. Mutta sitten jossain vaiheessa mun antivirus-ohjelma, Avast ilmotti et o löytyny joku virus nimeltä QuickTimeStreaming.qt. No menin sitten Avastin sinne "kirstuun" mihen ne menee ja poistin sen (tyhmänä) suorilta. No sen jälkeen ei toiminu enään qt ja sitte poistin sen koko kansion ja muut siihen liittyvät systeemit. Nyt ku koittaa asentaa uudestaan sitä qt+itunes ni siin tulee virheilmotus: 1607 InstallShield scripting runtimen asennus ei onnistu. Oon koittanu jo monta kertaa hakee uudestaa sen ohjelmanki, mutta ei auta.

    Osaiskohan joku jeesaa??
     
  2.  
  3. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Sun pitää puhdistaa se rekisteri merkintä luultavasti esim. easy cleanerilla tai regcleanerilla. Ps. toi Quiktime Alternative on kokeilemisen arvonen softa (löytyy afterdawnin ohjelmat osiosta)
     
  4. ääripää

    ääripää Guest

    Kiitti Vastauksest!
    En kuitenkaan mikään guru o näis asiois, mut ejks tonne samaan paikkaan pääse tolla regedit käskyllä? No mut pitää koittaa noilla..
     
  5. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Siirretty oikealle alueelle.
     
  6. aaxxeell

    aaxxeell Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2005
    Viestejä:
    2,145
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pääsee katsomaan kyllä sitä rekisteriä mutta puhdistus homma hoituu näillä ohjelmilla.

    Itse suosittelen CCleaner:ia: http://www.ccleaner.com/download126.asp
     

Jaa tämä sivu