1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pystyasennossa parempi?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi timonsteri 28.06.2006.

  1. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä olen aina luullut, ettei sillä asennolla ole väliä. Vaaka-asennosta pystyyn, minulle kävi näin: vaihdon jälkeen dvd-asema piti normaalia (ihan yhtä helvetillistä) ääntä kuin vaakatasossakin. Mutta tovin jälkeen tulee levyn "lautausnotkahdus", ja levy alkaa pyörimään hitaammin. JA SIIS SE ÄÄNI ON TODELLA HILJAISTA. Peli pyörii ihan normaalisti, kaikki toimii ihan normaalista, mutta se levy vain pyörii hitaammin. Tämä siis Oblivionia ja DOA4:sta pelatessa, muita pelejä en ole boksilla pelannut.

    Kysymykseni kuuluu: WTF?

    Kun vaihdoin takaisin, asema pyöritti taas lujaa ja kovaa, koko ajan. Nyt tätä kirjottaessa laitoin oblivionin päälle, meni about 15min ja sama juttu. Hiljaista on näköjään paremmissakin piireissä... 8-\
     
    Viimeksi muokattu: 28.06.2006
  2.  
  3. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ehkä liity aiheeseen, mutta jotenkin hajosin tähän otsikkoon "Pystyasennossa parempi?"...kiitos ja anteeksi.
     
  4. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu läppäähän se otsikko vain.. ;)
     
  5. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Kyllä se pystyasennossa on parempi. Tai tietääkseni pystyasennossa se ei kuumene niin nopeesti. :)
     
  6. Tsooppa

    Tsooppa Member

    Liittynyt:
    31.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kyseinen konsoli teki ihan nasevan näköset "viivat" erääseen peliin..tai siis sen levyyn, kun konsoli oli pystyasennossa. Sen jälkeen ei oo paljoo sitä pystyssä pidetty.
     
  7. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Jaa, mulla ei oo kyllä tapahtunu niin. :s
     
  8. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Tsooppa etkai vain vaihtanut sitä asentoa silloin kun peli oli päällä?
     
  9. Tsooppa

    Tsooppa Member

    Liittynyt:
    31.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En en..jostain syystä kone teki kaameet jäljet levyyn ja kyseinen peli ei nyt valitettavasti toimi enää aivan täydellisesti..oliskohan sillä mitään vaikutusta, että se peli on ostettu englannista?
     
  10. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Jaa, ei se kyllä siitä voi johtuu.. Oisko vika konsolissa?
     
  11. Tsooppa

    Tsooppa Member

    Liittynyt:
    31.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No voihan se siitäkin johtua kyllä..ei oo mitenkään poissuljettu vaihtoehto.
     
  12. jehu80

    jehu80 Regular member

    Liittynyt:
    30.09.2005
    Viestejä:
    192
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän se on jotenkin pakosti tärähtänyt tms, tai pelilevy on ollut jotenkin viallinen. Jos ei ole niin silloin on konsolissa vikaa. Ei paljon muita vaihtoehtoja ole.
     
  13. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niinhän ne väittää
    [​IMG]
    [bold]jep sama täällä[/bold]
    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 07.08.2006
  14. maukku

    maukku Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    234
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko teillä muuten ollut sellaista ongelmaa että kesken pelin boxin asemasta saattaa kuulua kova ärähdys, ja peli on noin sekunnin kaksi paikallaan? Minulla samanlaista ärähtelyä kuuluu myös joidenkin dvd-elokuvien kohdalla sekä musiikkia levyltä kuunnellessa...

    Kannattaako se kiskaista takuuseen vai onko muillakin näitä ihania ongelmia?
     
  15. Aapp_

    Aapp_ Guest

    joo mul on tullu oblivionissa pari kertaa et jumasee about 5-10 sekunniks ja sen jälkeen pelittää taas.
     
  16. hookback

    hookback Member

    Liittynyt:
    19.01.2005
    Viestejä:
    24
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllä on pystyssä parempi. Sama juttu kun pelasin quake 4 niin aluks huusi asema, mut noin 15-30 min päästä loppu meteli.
    Suosittelen kaikille pystyasentoa:)

    Kuuluuko virtalähteen huutaa niin kovaa ku jääkaappi? on niin ärsyttävä meteli.
    Pystyyks sitä mitenkään estää? onks vinkkejä?

     

Jaa tämä sivu