1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Puhelinta ostamassa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Rosecenze 12.09.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Rosecenze

    Rosecenze Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    84
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs, ei ole vielä tarkkaa päivämäärää, eikä budjettiakaan, mutta tuskin on minulla varoja yli 500-600euron puhelimeen. Tulen luultavasti ostamaan sen liittymäpakettina, koska uus liittymä ois tarkotus hommata, liittymiä ei tarvitse minulle suositella, sen puolen hoidan sitten itse. Niin elikkäs on nyt tuossa käytössä tällä hetkellä n70 music edition luuri, 2v vanha, on se ihan ok kunnossa, mutta itse en vai puhelimesta niin pidä.. Mutta sitten asiaan.

    Eli luuri olis hankinassa, en tiedä milloin, ehkä joulun aikoihin? Merkillä, ja puhelimen julkaisu päivämäärällä ei ole niin väliä, ajattelinkin että jos puhelimien hinnat laskisivat tässä jouluun mennessä jonkun verran.

    Puhelimen tyyppi? Noh itse olen jostain syystä tykästynyt näihin kosketusnäytöllisiin, vaikka minulla ei ole sellaista, sitten kokeillutkaan, mutta varsinkin näihin kosketusnäytöllisiin jossa on qwerty näppäimistö, tai sitten vaihtoehtoisesti tavallinen. Sillä näen aika kömpelöksi kirjoittaa kosketus näytöllisellä.
    Puhelinta tulen käyttämään monenlaiseen, noh, mitä kaikkea siitä nyt löytyykään? No titenkin ahkerassa tekstailussa olisi, ja tietenkin jonkinlaisessa soittelussa, se olisi myös kiva toimia jonkinlaisena mp3 soittimena taskussa, jos mieli tekee, tai taitaa tehdä aika useinkin. Kameranhan oikeastaan haluan, vaikka ne ei mitään laadukkaita ole, mutta onhan se kiva ottaa kuva jostain tapahtumasta/paikasta, jos ei kameraa ole mukana.

    Jonkin laisten arvostelujen peruusteella pari luuria on pistänyt silmään.

    Nokia N97 ja sitten tämä Nokia N900, joka tosin ei ole periaatteessa vielä julkaistu. Sitten toiset mieleenpainuvimmat puhelimet ovat nämä musiikkipuhelimet, hyvät musiikkikuuntelu mahdolliset, akun kesto, ja käypä puhelin muutenkin, vaikka ei olisi kosketusnäytöllinen, poikkeuksena 5800. Ja sitten on näitä HTCeitä, kosketusnäytöllisten jalokivia, jotka tosin eivät silti ole niin käytännöllisiä, puhelimeksi. Niin ja tietenkin Samsungit, jotka ovat saaneet kehuja, ja kerrottu jopa paremmiksi kuin Nokiat, mutta niistä en osaa sanoa enempää, kun ei ole kokemuksia kuin Nokiasta, enkä noita puhelmia ole sen tarkemmin tutkinukkaan.

    Eli siitä vaan sitten, vapaita mielipiteitä ja ehdotuksia?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu