1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Puhelinta E90:n tilalle

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi mcmopo 18.03.2011.

  1. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli viimeiset neljä vuotta olen pätjännyt hyvin vanhalla kommunikaattorilla, mutta nyt puhelimen elinikä rupeaa tulemaa tiensä päähän.

    Seuraavaksi puhelimekseni ajattelin ensin E7:n mallia, mutta omalle kukkarolleni se on liian kallis tällähetkellä.

    Eli hakusessa on uusi kommunikaattorin tapainen puhelin. Käyttöjärjestelmällä ei niinkään ole väliä kunhan siitä löytyy moniajo (eli ei windossia). Tietenkin täysi qwerty näppäimistö pitää olla. Enkä halua mitää listaa puhelimista missä on qwerty näppäimistö vaan mielellään omakohtaisia kokemuksia puhelimesta. Hintahaarukkana noin 300-400€.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Näyttää aika helkkarin hyvältä tuo malli. Nyt jos sais jostain vertailua vastaavanlaisiin malleihin tai edes jotain käyttökokemusta puhelimen omistavalta. Ennempää kuin ostan haluan olla varma ostoksesta sen takia että en vaihda puhelinta vuoden välein.
     
  5. GTAIVFAN

    GTAIVFAN Regular member

    Liittynyt:
    24.12.2008
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jopa HTC Desireäkin parempi vaihtoehto voisi olla samsung galaxy s. Itse omistan kyseisen luurin ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Toki ei tuo HTC myöskään mikään vallan mahdoton vaihtoehto olisi. Kummatkin hyviä, itse kuitenkin suosittelen galaxyä.
     
  6. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Sori mutta tuo puhelin ei tule kysymykseenkään näppäimistön puutteen takia.
     
  7. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos näppäimistön tarvitset niin en keksi muuta vaihtoehtoja kuin tuo Desire Z, Nokia E7.
    Tai sitten vähän halvemmista Galaxy 551.
     
  8. Patti12

    Patti12 Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2010
    Viestejä:
    957
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Syksyllä tulossa Suomeen Sonyn Xperia Pro. Kannattaa tsekata Sony Ericssonin nettisivuilta.
     

Jaa tämä sivu