1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Puhelin Thaimaasta

Viestiketju Kämmenmikrot -osiossa. Ketjun avasi tebaboy 02.08.2008.

  1. tebaboy

    tebaboy Regular member

    Liittynyt:
    12.11.2005
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve!

    Veli on menossa Thaimaaseen parin viikon päästä ja ajattelin, että kehtaisiko pyytää häntä tuomaan minulle uuden puhelimen, jossa olisi yli 3mpx:n kamera ja mp3 soitin. Sitä ennen kysyisin teiltä, että onko kellään kokemusta Thaimaan puhelimista ja minkälaisia kokemukset ovat?

    Hän itse vuosi sitten osti peruspuhelimen, mikä on vieläkin toiminnassa ja on ihan hyvin pelittänyt. Hän osti sen jostain Bangokin liikkeestä. En tiedä onko aito ja silleen, mutta liike vaikutti aika hyvältä kuulemma. Saattaa tietysti olla, että nuo peruspuhelimet toimivat ihan ok, mutta paremmat sitten eivät...

    Ainiin, oisko kenelläkään suositella väh. 3,2mpx:n ja mp3 soittimella ja fm radiolla varustettua kännykkään, jossa ois usb kanssa. joku 300e hintaa vois olla suomessa. Mieluiten nokia, mutta myös muita voi suositella.
     
    Viimeksi muokattu: 02.08.2008
  2.  
  3. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    3-4 puhelinta olen itse ostanut thaimaasta,kaikki toimineet moitteetta ja 50-300 thb hinnalla laittavat suomi kieli firmwarenkin sisään pyydettäessä,nyt kokeillut noita kiinan puhelimia kun niitä ostin "tuliaisiksi"ja huomasin ihan käytettäviksi halvalla,niin tilasin kiinasta pari lisääkin esm,n97 kopioita ja mini n97 malleja n95 vielä jossain vaiheessa pistän tilaukseen,nuo iphone malliset ei kiehdo niin ne jätän muille,halpoja toki ovat,iphone täys kopion saa 50€ luokkaa noksun kopiot 50-150€
    seuraavaksi noita navikaattoreita meinasin kanssa kokeilla kunhan tässä kerkeis kaikkea mitä pitäisi :)
    mutta thaikku puhelimet täysin moitteettomia olleet,hinta ei niin paljoa puhelin,läppäri,navikaattorit.halvempi ole että sentakia ei kannata ostella sieltä mutta kun kerran siellä on niin samalla tietenkin voi ostaa,halvempia noin 10.25% korkeintaan hinta erot suomeen.
     

Jaa tämä sivu