1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Psp vs. Nintendo DS

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi easton94 07.02.2007.

  1. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kumpi näistä on käytännöllisempi ja kummassa riittää enemmän tehoja? Kirjoittakaa kumpi teidän mielestä on parempi... kiitos jo etukäteen!
     
  2.  
  3. Laageri

    Laageri Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Datamies

    Datamies Guest

    PSP on pirusti parempi kuin DS...PSP:llä on leffat,musiikki,valokuvat ja parempi grafiikka peleissä ja pelit ovat vielä paljon parempia kuin DS:ssän peli. eli sanon että PSP on paljon parempi!!! älä vaan hairahdu ostamaan DS:ssää!!!
     
  5. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän DS on pelilaitteena oiva ja pelit laatutavaraa mutta olen jostain lukenut että DS:llä pelatessa pienempi resoluutio kuin psp:llä? Ja minusta Opera nettiselain olisi voinut olla DS:n mukana vakiona eikä erikseen myytävänä... itse kannatan psp:tä,kumminkin paljon käytännöllisempi ja monipuolisempi.
     
  6. nokandu

    nokandu Guest

    DS on ehkä hieman parempi esim bussissa pelaamiseen, joku sanoi jollain foorumilla että kun pelaa PSP:llä vaikka lentokoneessa toivoo että matka ei lopu :D. PSP:llä tulee siis pelattu hieman pitempiä sessioita kun latausajat jne ovat pidempiä. Toisaalta myös PSPlle saa pikkupelejä, homebrewiä ja mm GBA pelejä kun viitsii askarrella. Silti suosittelen psp:tä viihde- ja pelikäyttöön koska DS:n modaamisessa tarvitsee miltei aina maksullisia lisäpalikoita.

    Edit:typot
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.02.2007
  7. Datamies

    Datamies Guest

    itse en löydä oikein mtään hyvää DS:stä...sen pelit ovat jotenkin lapsellisia :D mut jokaisella on oikeudet omaan mielipiteeseen :)
     
  8. PSP_hirmu

    PSP_hirmu Guest

    Onhan se DS:ssäkii iha hyvä siinä mielessä jos meinaa VAAN pelata, mut jos tykkää kattoo elokuvia, kuunnella musiikkia SEKÄ pelata nii PSP on kyllä ihan pakko-ostos...
     
  9. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tätä kannattaa todellakin kysyä myös DS alueelta.

    Et ole ilmeisesti DS:ää ikinä nähnyt? Silläkin voi tehdä tuon kaiken + homebrewit, Fps-peleissä huippu ohjaus, KOKO, hieman PSP:tä halvempi, näytöt suojassa, Linux, OSX, mahdollisuus soveltaa kosketus näyttöä mihin tahansa, kuten nitrotracker, joka tekee DS:ästä musiikin luonti työkalun.

    PSP:ssä plussia mm. "softamodista" (ei lisä kustannuksia), isompi näyttö, pyörittää paremmin leffoja, muistikortti paikka vakiona, tehokkaampi, saa OSX Tigerin.

    Päätin listata kummankin laitteen hyviä puolia, jotka EIVÄT ole makuasioita.

    edit: Ainiin kannattaa katsoa Youtubesta kummastakin laitteesta mm. arvosteluita ja näytteitä erilaisista käyttökohteista.
     
    Viimeksi muokattu: 09.02.2007
  10. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sain PSP:n käsiini jo ennen Pohjola-julkaisua... Onhan se käsikoneeksi cool aparaatti, mutta pc-pelaajana ei kovin montaa tuntia tullut sille... joten se myytiin pois. Nintendon aparaatit ovat ruvenneet kiinnostaan erilaisuutensa vuoksi. Ei hypemultigraffat ja muut kilkkeet, mutta jollain tapaa erilaiset pelit. Ken mistäkin tykkää. Leffojenkattelu PSP:llä oli aikas myrkkyä, ku läppäris 15 ja 17" ruutu, eikä tartte resoja karsia...
     
  11. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heeeey it`s me, Mario :)
     
  12. Datamies

    Datamies Guest

    tuosta vielä että DS:ssän näytöt ovat suojassa?... onhan PSP:nkin näyttö suojassa... :O
     
  13. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vain jos teet itse siihen kalvon. Mikään läppä ei sitä suojaa.
     
  14. Datamies

    Datamies Guest

    PSP:n kuori on itsessään suoja näytölle. mut tajusin mitä tarkoitit.
     
  15. henkettu

    henkettu Guest

    -
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.11.2007
  16. akumatti

    akumatti Member

    Liittynyt:
    06.07.2006
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ds o paremmat pelit mun mielestä mutt psp o kyll muuten parempi... ite omistan psp...
     
  17. Datamies

    Datamies Guest

    enpä nyt tiedä siitäkään...jos pitää valita esim. GTA VCS vai Super Mario Yoshi's Island nii taidan valitä ton GTA:n....tää oli sit vaa esimerkki et nämä DS:ssän pelit on jotenki pikkulapsille suunnattuja. mielipide kysymys...
     
  18. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon kyllä päässy kaverin DS:sää räpläämään mutta ainoo hyvä/toimiva peli oli Metroid Prime Hunter(s) vai mikä lieneekään...
     

Jaa tämä sivu