1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Psp tomb raide

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi jannovix 05.05.2007.

  1. jannovix

    jannovix Member

    Liittynyt:
    02.04.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Päivää.

    Elikkäs Latasin tuollaisenkun Tomb raide psx for psp
    oon nyt yrittäny saada sitä toimii ja lukee näitä aikasempia topicceja täälä mutta en saa toimii :/
    elikkä, eilen pitkästä aikaa päivitin psp ihan vaan psp:en omalla update ohjelmalla... nyt versio on siis 3.40
    en oo ennen tehny näitä juttuja siis. tomb raide tiedoston nimi on siis Boot.pbp miten saan sen psp:lle toimimaan ?
    yritin laittaa sitä psp:llä vaikka mihin kansioihin videot, games mutta en löytänyt sitä mistää :/ oisko neuvoja ?

    Kiitos.
     
  2.  
  3. j0p0

    j0p0 Regular member

    Liittynyt:
    24.09.2006
    Viestejä:
    560
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin teit tyhmästi kun päivitit tuohon firmikseen.

    Homebrewejä et tule saamaan, demoja ja Sonyn kaupasta ostettuja PS1 pelejä kyllä.
     
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli suomeksi sanottuna: Et voi saada tuota enää toimimaan. Tuo on itse käännetty peli alkuperäisestä PSX:n pelistä joka toimii vain customoidulla firmwarella. Customoidun firmwaren voit asentaa jos sinulla on versio 1.5. Ainua keino nykypäivänä on saada 1.5 versio PSP:stä on itse alentamalla, mutta noin uutta versiota ei pystytä alentamaan vielä pitkään aikaan (ehkä ei ikinä).

     
  5. jannovix

    jannovix Member

    Liittynyt:
    02.04.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaah harmi sitten jos enää ei voi saada toimiaan :( ei ois pitäny mennä sitä päivittämään -.- eikö psp:tä voi palauttaa tehdas asetuksiin tai mitään että päivityis palautuis alkuperäiseen ?
     
  6. j0p0

    j0p0 Regular member

    Liittynyt:
    24.09.2006
    Viestejä:
    560
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alaspäivittelyssähän on juuri kyse alkuperäiseen saamisesta :]
     

Jaa tämä sivu