1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

psp takuu

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi _Aki_ 23.03.2006.

  1. _Aki_

    _Aki_ Member

    Liittynyt:
    06.03.2006
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Semmosta kyselisin että meneekö psp:eestä takuu jos siihen asentaa umd emun tai muita ohjelmia?
     
  2.  
  3. arcanix

    arcanix Active member

    Liittynyt:
    17.10.2004
    Viestejä:
    2,914
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei siitä takuu mene, mutta jos ohjelmien käytön myötä menee kone rikki, niin sitten ei varmaan korvaa. Umd emu ei edes koske psp:n flashiin, niin eipä se siitä rikkikään voi mennä.
     
  4. _Aki_

    _Aki_ Member

    Liittynyt:
    06.03.2006
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitoksia tiedosta.Ens keskiviikkona käyn ostaan psp:een.
     
  5. _Aki_

    _Aki_ Member

    Liittynyt:
    06.03.2006
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli vielä semmonen mieleen että kun ton ohjelmiston päivittää/downgradettaa niin menneekö siinä takuu?
     
  6. Danshaku

    Danshaku Guest

    Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jos koneen FW:hen menee sörkkimään jollain muulla metodilla, kuin sonyn hyväksymillä, se mitätöi takuun. Samoin jos psp:tä ei käsittele ohjeiden mukaisesti (esim vetää verkkovirtapiuhan irti upgradatessa). Mut voin olla väärässäkin, mutta tämmöinen käsitys minulle jäi, kun ohjeita lueskelin. Eihän esim videoita tai digiboxiakaan saa mennä muuntelemaan, jos ei ole ammattihenkilö ja toimenpide ei ole valmistajan hyväksymä.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 25.03.2006
  7. _Aki_

    _Aki_ Member

    Liittynyt:
    06.03.2006
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sitä oikeastaan tarkoitin että jos laitteeni menee jostain muusta syystä rikki ja vien takuuseen niin voivatko ne mitenkään huomata että on downgrade tai jokin muu sellainen?
     
  8. TearTox

    TearTox Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    318
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiedä, mutta jos niille sen paketin näytät niin kyllä siittä saavat selville. Siellä on se jokin kirjain mistä saa selville myyntiversion.
    Itse laitteeseen se tuskin jättää jälkiä, koska sehän flashaa flash 1 ja 0 kun downgradettaa 1.5 versioon? Ellei sitten PSP:ssä ole jotain sisäistä log tiedostoa laitepäivityksistä...
     
  9. HzKto

    HzKto Guest

    Miten vaarallista toi muuntaminen 2.01:stä 1.50:laan? Ja mistä sais luotettavammat ohjeet? Mulla on FW 2.01, ja .ISO fileja haluisin käyttää PSP:ssäni.. Eli mun pitää hankkia Fw 1.50?
     
  10. tv31

    tv31 Member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Et pysty vaihtamaan firmware versiosta 2.01-> enää takaisin 1.5:een.
     
  11. HzKto

    HzKto Guest

    Juu.. Sainkin sen jo selville äskettäin.. Täytyy vaan odotella että 2.01 tulee downgrade.. Jos sit edes tulee..
    Tietääkö kukaan mitään sivuja mistä sais jotain ohjelmia PSP:lle FW 2.01.. Löysin niitä aika paljon mutta kaikki olikin FW 1.5.. Eli voisiko 2.01: lataa mitään hyödyllistä?
     
  12. tv31

    tv31 Member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11

Jaa tämä sivu