1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

psp:n downgragaaminen

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi krakkaaja 21.05.2008.

  1. krakkaaja

    krakkaaja Member

    Liittynyt:
    21.05.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voisko joku auttaa mua psp 3.95:sen downgraggamisessa versioon 3.73

    jossa toimis iso pelit eli kräkättyyn versioon. Olkaa niin kilttejä ja vastatkaa nopeesti
    kiitos jo etukäteen
     
  2.  
  3. kolmis

    kolmis Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    285
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
  4. krakkaaja

    krakkaaja Member

    Liittynyt:
    21.05.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mutta mä oon yrittäny ettiä downgraderia 3.95:teen mutta sitä ei ole
    jos mä saisin alennettua se käytto järjestelmän 1.50:neen niin mä laittaisin siihen 3.71 crackilla
     
  5. kolmis

    kolmis Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    285
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Mikä versio pspsi on?
     
  6. crackmann

    crackmann Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2006
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsekin haluaisin downgradettaa ja downgraderi löytyy, mutta en uskalla jos PSP hajoaakin.. :/
     
  7. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei se PSP kovin helposti downgradeemalla hajalle mene. Mutta jäi vähän mietittyyttään että onko sulla jo pandora koska nykyään melkein kaikki PSPt täytyy downgradettaa Pandoralla eli ainoa keino on Pandora eikä sun muut ohjelmat toimi enää..
     
  8. crackmann

    crackmann Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2006
    Viestejä:
    151
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä Pandora?
     
  9. kolmis

    kolmis Regular member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    285
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Kuuleppas krakkaaja voisi olla ihan helpoin tuossa sun hommassas se että lyöt jollekkin homman osaavalle kaverilles ~20€ kouraan ja sanot vaa että tossa täytyy sit pyörii homebrew ja backup pelit, muuten itket täällä kohta että kun ei toimi ja syy on ihan se että olet pihalla kuin lintulauta täs hommas.

    niin ja crackmann, keksi jostakin se "pandora" niin eiköhän se ole helppo sen jälkeen vääntää kun ei oo pelkoa hajoamisesta, tai noh en ole koskaan vielä joutunut kyllä palauttamaan kun olen onnistunut aina... :)
     
    Viimeksi muokattu: 24.05.2008
  10. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pandora on just se downgarderi jolla EI riko PSPtään:

    Tossa paikat mistä/miten voit saada/tehdä Pandoran.
    --------------------------------------------------------
    Tossa ohje manuaalisesti pandoran tekoon jos jollain kaverillasi sattuisi olemaan 1.50 tai kustomi.

    Toinen vaihtoehto on että teetätät jollain Huuto.netissä omasta akustasi pandoran. Pistä Huuto.netin hakuun että PANDORAN niin pitäs löytyä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Kolmas vaihtoehto on että ostat Huoltoakun/pandoran täältä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Neljäs vaihtoehto, mutta ei niin suositeltava on että leikkaat akustasi yhden pinnin pois. Tossa kuva mikä niistä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon.

    Akun palautus normaaliksi tapahtuu tällä ohjelmalla (2 vaihtoehdolle, se joka sen muuttaa niin varmaan lähettää sinulle eeproom.bin tiedoston, jolla palautat akun vanhan serialin (eli muutat takas normaaliks)).
    Jos olet tehnyt ensimmäisellä vaihtoehdolla niin akun palauttaminen normaaliksi:
    - Boottaa psp kokonaan. Tarvittaessa 2 kertaa ^. Käynnistä "Pandora's Battery Creator"
    ja laita akku paikalleen. Paina [] (neliötä). Se muuttaa akun normaaliksi.
    - Jos olet tehnyt eeprom.bin tiedoston niin paina L ja R yhtä aikaa. <-- !! ei pakollinen palauttaa alkuperäisen serialin

    Muistarin voi palauttaa normaaliks formatoimalla muistikortin PSPllä.

    Kysy jos tarvitset enemmän apua/tietoa.
     
  11. trv

    trv Member

    Liittynyt:
    09.06.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    edit. hups luin säännöt...

     
    Viimeksi muokattu: 09.06.2008
  12. DC_

    DC_ Guest

    toimiiko toi manuaalinen juttu firmware 3.93
    ????????
     
  13. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä, mutta joudut tekeen noi kaikki säädöt jonkun toisen PSPllä jossa on jo kustomi tai 1.50, eli mielestäni helpoin tapa on tilata modpiiristä huoltoakku (= Pandora) tai sitten Huuto.netistä Pandora.
     
  14. samex

    samex Guest

    eli olen jo hyvin pitkällä täs modaamisessa mutta voisko joku viel kertoo jos jollain mun kamulla olis kustomi psp:llä niin miten toi modaaminen sillon tapahtuis käytännössä ja jos tilaan pandoran/huoltoakun esim. Modipiiristä pitääkö muistikorttiin silti ladata ne taikakortin asetukset?


    Sori et kirjotin tän sun vastausosioon mut oli ihan pakko ^^
     
  15. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun mielestä helpointa on tilata huoltoakku modpiiristä, sitten täytyy vaan laittaa tällä ohjelmalla tietyt tiedostot ja se ei ole vaikeea. Mutta jos nyt jollain kaverillas sattus oleen kustomi niin se homma hoituu todella helposti mutta uskon että kellään tuttavallasi/kaverillasi ei ole kustomia mutta ei se mikään mahdottomuus olis. Ilmota sit tähän samaan ketjuun jos jollain kaverillas sattuskin oleen kustomi niin voin vähän kertoo mitä siihen modaamiseen tarttee, kun ei nyt millään jaksais kirjottaa jos sitten kellään ei sattus oleen ;P
     
  16. samex

    samex Guest

    itte kyl tekisin tosta mun vanhemmast psp:stä customin kun siit on näyttökin paskana, eikä sitä ole puoleen vuoteen päivitettykkään joten fw pitäs olla ok, ainoo ongelma en löydä sitä mistää oon jo pistäny kämpän maantasalle :D
     
  17. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaa no sitten, jos se on alle 2.80 niin saat sen alennettua ilman mitään ostoja ainoastaan tietokoneohjelmilla sun muilla.
     
  18. samex

    samex Guest

    eiks sen saa downgradettuu v3,50 ainaki itte olin näkevinäni yhel sivul?
     

Jaa tämä sivu