1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

psp:n downgradetus

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi samex 28.06.2008.

  1. samex

    samex Guest

    eli mulla on täl hetkel psp slim v.3.95 olen ajatellut downgradettaa psp:ni, eli kun olen noita palstoja lukenut niin ainakin tolle muistikortille piti ladata joku ohjelma, joka aikaisemmin palstoilla jo mainittiin, mutta varsinaiseen kysymykseen miten voin modata akkuni vai pitääkö ostaa pandoran akku mulla olis käytössä psp fatin akku ja slimin oma akku, mutta kummallakaan psp:llä ei customfirmwarea ole joten olisko silti mahdollista muuttaa se fatin akku pandoran akuksi, ja takas en nyt muista sen psp fatin firmwarea,
     
  2.  
  3. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okatso aikaisempia keskustelualueita seuraavan kerren mutta keron sinulle nyt:



    siellä on tarkat ohjeet ja vielä SUOMEKSI!!!
    jos ongelmia syntyy kommentoi...
    P.S En ota Vastuuta hajonneista PSP:stä
     
  4. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tilaat vaan Modpiiristä Huoltoakun/Pandoran niin se homma hoituu kaikkein helpoiten. Ja kerran kummallakaan PSPllä ei ole kustomia niin et pysty muuntamaan sitä mitenkään Pandoraks joten ei mutta kun tilaan huoltoakku Modpiiristä ;)
     
  5. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. samex

    samex Guest

    Eli nyt olis tilattu modpiiristä huoltoakku/pandora mut voiks joku laittaa viel kerran sen osotteen mistä sen magicmemorystickin ohjelman pysty lataa ja kai tosta 512MB muistitikusta pysty tekee magicmemorystickin?
     
  7. temple69

    temple69 Regular member

    Liittynyt:
    28.09.2007
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Suosittelisin ainaki ite vähintää 1gigan korttia.

    puolelle megalle ei mahdu melkeinpä mitään.
     
  8. MAPESA

    MAPESA Regular member

    Liittynyt:
    01.01.2008
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    TÄSTÄ voit ladata ton totalnewbi easy installerin.

    sit ku oot purkanu ton winraril niin ota sieltä se START.exe ja paina siitä.

    + mulla on kahen gigan muistikortti ja voin sanoo et se on aika hirvee. eli osta 4GB tai enemmän.
     
  9. samex

    samex Guest

    Siis on mulla 8gigan kortti mut teen 512MB:n kortin magicmemorystickiks.
     
  10. samex

    samex Guest

    niin ja voinko muuten tehä ton magicmemorystick jutun ilman pandoran akkua kun mul on vast se pandoran akku tulos postii? (en sitten ole mikään ihan tyhmä näis asiois kun olen näit palstoja viikkotolkul lukenu mut ajattelin kysyy nää jutut suoraan kun en hirveesti jaksa näit juttui yksitellen bongailla netistä =) )
     
  11. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pandoran akku on pakollinen jos aiot pistää customin joten sun täytyy vaan kestää se aika kun se akku on tulossa sieltä postista :p
     
  12. samex

    samex Guest

    siis kyllä mä nyt sen tiedän et customin pistämiseen sen akun tarvii mut voiko sen magicmemorystickin tehdä jo valmiiks? (olen jo laittanu 512MB stickkiin magicstickin installerit mut voiko niitä installoida viel koska ainakaan nyt ilman pandoran akkuu en niit voinu psp:lle installoida vai jääkö ne sellasenaan vaan kortille? .)
     
  13. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis sä voit laittaa sillä totalnewbi -ohjelmalla kaikki sälät sinne muistarille valmiiks että sitten kun se sun akkus tulee niin ei tartte muutakun pandora ja muistari koneeseen kiinni ja sit se on siinä..

    Tää homma vähän selvenee sit kun se sun akkus tulee sielt postista niin näät kuinka helppoo se on..
     
  14. samex

    samex Guest

  15. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tartte, sun tarvii enää tehdä niinkun toi tyyppi tässä videossa niin se on siinä. Se on helpompaa miltä se tuntuu.. Eli sun ei tartte installoida mitään, teet vaan ninkun toi tyyppi heti kun se sun akkus tulee postis =)
     
  16. Jomppala

    Jomppala Member

    Liittynyt:
    29.07.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiva... Saan tost totalnewbi jutust troijalaise. Oisko toist linkkii?
     
  17. Qimmo

    Qimmo Regular member

    Liittynyt:
    05.05.2007
    Viestejä:
    584
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sä sen täältä latasit niin siinä EI pitäs olla mitään troijalaisia sun muita, virustorjunta ohjelmas kusee vaan.. Ota se vaikka pois päältä siks ajaks kun räpläät ton kans.
     
  18. Jomppala

    Jomppala Member

    Liittynyt:
    29.07.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok kiitti.
     
  19. samex

    samex Guest

    no niin postista tuli nyt toi pandora mutta kun laitan magicmemorystickin sisään ja pandoran akun ja avaan sen se avautuu normaalisti missä vika? onko mahdollista että magickmemorystick on tehty väärin? en tehny sitä total newbillä kun tulik niin paljon tiedostoi ja olin iha sekasin mikä menee minnekki voiko joku auttaa?
     
  20. jumbo1234

    jumbo1234 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    583
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no ite käytän tota pandora easier installerii nii muista vaa et tee se magic memorystick kohta älä tee mitään muuta
    nii katellaan toimiiko
     
  21. samex

    samex Guest

    pistätkö osotteen mist latasit pandora easy installerin?
     

Jaa tämä sivu