1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Psp Muistikortin yheensopivuus.

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi hoopotti 17.05.2010.

  1. hoopotti

    hoopotti Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nii semmone juttu olis, että tuolla nettikaupoissa lukee että jotkin Sonyn memorystick Pro Duo- kortit ovat yhteensopivia kaikkien vuoden 2007 jälkeen julkistettujen PSP- ja kameratuotteiden kanssa. Minulla on PSP FAT-1000 malli joskus 2001 vuonna valmistettu(kai?) ja psp slim-2000 malli(akku paskana, ja näppäimet limaisia) joka on ostettu 2008, valmistettu kai 2004.
    Kysymys on tämä: Jos ostan jonkun uuden sony psp memorystickin(esim. 16,32gb) niin se ei toimi minun Fat-1000 mallisessa psp:ssä, koska se on tehty vuonna 2001, ja vasta vuoden 2007 jälkeen tehdyissä tuotteissa se toimisi. Pitääkö tämä paikkansa?

    Ai niin, fatissa on custom firmis GEN-B Final ja Pandorat sun muut löytyy myös(toi sun muuta tarkottaa sellasta asiaa mistä en tiedä ite yhtään mitään).

    Ja homman pointti on se, että haluaisin ostaa tollasen muistarin mutta tuo juttu häiritsee, ja estää minua tekemästä niin.... Vastatkaa nopeasti pliis!!! ja jos lisätietoo tarviitte ni kerron vaikka pienimmänkin yksityiskohdan psp:ni.
     
  2.  
  3. EET

    EET Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    479
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei pidä paikkaansa. Ainakin mulla toimii 8GB, 1GB ja 2GB memstickproduo kortit mun PSP:issä (molemmat sarjaa 1000) joista toinen 2 vuotta uudempi kuin toinen.
     
  4. hoopotti

    hoopotti Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin kyse on siis vielä noita uudemmista, ja suuremmista muistareista. Nuo toimivat itsellänikin iha hyvin.
     
  5. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyseiset muistikortit eivät toimi vanhassa 1004 mallin PSP:ssä (fat psp), 1004 mallin PSP:ssä muistikortin tuki uloittuu ainoastaan 8gb kortteihin saakka. 8gb ja sitä pienemmät toimivat, mutta esim. 16gb ei toimi!
     
  6. hoopotti

    hoopotti Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2009
    Viestejä:
    111
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm... aika outoa, koska koitin yksi päivä 16gb muistaria psp1004-mallissa ja se toimi oikein hyvin. Mahtaakohan Demistryn selitykset olla ihan totta?
     

Jaa tämä sivu