1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PSP kysymys

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Makke1337 12.03.2010.

  1. Makke1337

    Makke1337 Member

    Liittynyt:
    04.10.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko mahdollista kytkeä PSP1000 eli phat malli jonkunlaisen johdon avulla TV:seen niin, että pystyisi pelaamaan telkkarista?
     
  2.  
  3. Raasu

    Raasu Guest

    on, sellane johto löytyy ainakin nettikaupoista, minulla on sellainen, mutta käsittääkseni toimii vain taulutelevisiossa
     
  4. jandede

    jandede Member

    Liittynyt:
    07.09.2009
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Gamestopeissa ympäri maata löytyy myös vähän päälle kympillä.
    Menee vain taulutelkkuihin kiinni, koska kyseessä on komponentti päätteet.
     
  5. Demistry

    Demistry Regular member

    Liittynyt:
    13.10.2004
    Viestejä:
    228
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä olen toista mieltä parin edellisen kanssa! Vanhaa PSP 1004 mallia ei saa kiinni televisioon! Tämän Slim & Fit konsolin saa kiinni joka on PSP 2000 mallia.
     
  6. jandede

    jandede Member

    Liittynyt:
    07.09.2009
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voi olla. En itse ole tutkinut asiaa, eikä tullut edes mieleenkään. Itselläni kun on 2000 maliinen..
     
  7. Spaddu86

    Spaddu86 Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Periaatteessa ei. Eli ei pysty suoraan töllöön laittamaan, tietokoneen kautta tämä onnistuu jos modattu versio niin eräällä softalla (en nyt muista softaa). Ohjelma toimii niin että USB-kaapeli PSP:stä tietokoneeseen jolloin saa kuvan näkymään tietokoneella tässä ohjelmassa. Ja jos käytät näyttönä TV:tä niin silloin kuva tulee telkkarista.
     
  8. jandede

    jandede Member

    Liittynyt:
    07.09.2009
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aivan. Ohjelman nimi on RemoteJoy. itse käytän tuota. Hyvin toimii, tosin laatu on mitä on. Asennus taisi olla aika vaikea, jos oikein muistan..
     
  9. Judgment8

    Judgment8 Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2007
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nah. Asennus on ihan helppoa, samoin käyttö ja laatukin on hyvää kunhan vaan muistaa laittaa tuon CPU clock in game asetuksen 333/166.
     
  10. Makke1337

    Makke1337 Member

    Liittynyt:
    04.10.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisko joku pistää linkin mistä sais ton RemoteJoyn asennuspaketin? Mulla on 5.50 Gen-d firmis mun pöspissä. Ja kaikki asennusvinkitki on tarpeen ;)
     
  11. jandede

    jandede Member

    Liittynyt:
    07.09.2009
    Viestejä:
    32
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täältä löytyy noi asennuspaketit, ja niiden mukana pitäisi tulla readme tiedostot, joissa asennusohjeet. Itse en muista miten asnnetaan, kun en ole enää pariin vuoteen käyttänyt, mutta tässä suomenkieleksi, jos englannin kielitaito loistaa poissaololaan, tosin vähän vanha opas, kun tarkoitettu 3,40 firmikselle, mutta samat periaatteet.
     

Jaa tämä sivu