1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PSP ja akun kesto leffan katselussa?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi heebo 21.02.2006.

  1. heebo

    heebo Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiinnostaisi tuo PSP:n osto tylsien bussimatkojen leffateatteriksi. Kuinka kauan normaali akku kestää videonkatselussa? Ja vielä, montako tuntia leffaa mahduu 1 gigan muistikorttiin?
     
  2.  
  3. -maXell-

    -maXell- Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    216
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen mahduttanut 1 gigan kortille 4 leffaa. Pisin leffa kestää sellaiset 2 h 30 min. PSP Video 9 olen käyttänyt hyväksi konvertoidessa leffat sellaiseen muotoon, jota PSP tukee. Kyllä se akku parin leffan katsomisen kestää - bauttia rallaa sellaiset 6 h taitaa tuo akku kestää...
     
  4. heebo

    heebo Member

    Liittynyt:
    06.08.2002
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tiedoista.
     
  5. TearTox

    TearTox Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2005
    Viestejä:
    318
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos on sähköhommat hallussa, ni voi ite väsätä lisäakun PSP:lle, jos ei toi 6H joskus riitäkkää. Jos ei oo sähköhommat hallus, ni sit voi ostaa kaupasta sellaisen noin 40€ hintaan.
     
  6. Janezki

    Janezki Member

    Liittynyt:
    10.09.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hommasin tuossa viikko takaperin Trustin "PSP Powered Audio Casen", http://trust.com/products/product.aspx?artnr=14659
    Antaa kivasti lisäaikaa (+ 5 tuntia) pelaamiseen/leffojen katseluun + kajarit vielä kannessa. Miinuspuolina ehkä suuri koko, lähinnä siis paksuuden puolesta. Hintaa oli about 33 euroa postikuluineen.
     

Jaa tämä sivu