1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Psp ei käynnisty

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi procold 18.12.2011.

  1. procold

    procold Member

    Liittynyt:
    21.03.2003
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin modatun 1004:n, toimi ok mutta sitten poika löysi jonkun ilmeisesti firmware tiedoston ja sai laitteen mykäksi.
    Virtavalo palaa noin 10sec, sitten sammuu, mitään muuta ei tapahdu.
    Olen koko aamupäivän googlettanut ja taitaa olla tuommoinen bricked ongelma.
    Akku on 2200 mAh, ilmeisesti ei voi tehdä pandoraa?
    Tein muistikortista MMS:n mutta ei mitään eloa, pitää visiiin olla yhdessä tuon pandoran kanssa?
    Firmis on 5.50 prometheus.
    Pystyisikö joku auttamaan, olen tosiaan kymmeniä sivuja kolunnut mutta ei vaan selviä.
     
  2.  
  3. ShatBriks

    ShatBriks Regular member

    Liittynyt:
    08.09.2008
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ongelmaan ei valitettavasti löydy neuvoa, mutta kyllä 2200mAh käsitykseni mukaan voi muuttaa pandoraksi, jos se on alkuperäinen akku, kaikilla tarvikeakuilla ei toimi.

    Tietysti sellaisen voi myös ostaa valmiiksi tehtynä, esim suomesta saa modpiiri.com, tai sitten voi tilata esim tämän kiinasta huomattavasti halvemmalla, mutta pitkällä toimitusajalla.
     
    Viimeksi muokattu: 25.12.2011
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Mitäs jos käynnistät PSP:n oikeaa olkanäppäintä pohjassa pitäen. Eli pääseekö Recovery menuun? Itse en ole ollut pitkään tekemisissä psp:n kanssa mutta ainakin aikoinaan pystyi plalauttamaan aikaisemman firmwaren tuota kautta. Eli voit ehkä palauttaa jonkin vanhan originaalin firmwaren minkä pystyy modaamaan yksinkertaisesti.
     
  5. procold

    procold Member

    Liittynyt:
    21.03.2003
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä mene Recovery menuun, pysyy mykkänä. Koitin myös toista muistikorttia joka alkuperäinen.
     

Jaa tämä sivu