1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PSP "bricked" probleema

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi Juuso323 12.02.2010.

  1. Juuso323

    Juuso323 Member

    Liittynyt:
    18.09.2005
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eikös brickaantuneen PSP:n saa korjattua ihan pandora batteryllä ja magic memory stickillä?

    Nimittäin tein kaiken varmasti oikein (varmistin toisessa koneessa toimivuuden), mutta kun pandoran tungen PSP:n sisään painaen samalla vasenta triggeriä, virtavalo syttyy hetkeksi, mutta sammuu sitten eikä mitään tapahdu. Jos en paina L1-näppäintä samalla, jää virtavalo päälle.

    Eli vika ei ole pandora batteryssä (kokeiltu toisella), eikä magic memory stickissä (kokeiltu toisessa psp:ssä).

    Missä vika?
     
  2.  
  3. arttu6

    arttu6 Guest

    Mullakin on brick psp, Tein pandoran ja TOTALNewbie:llä magic memory stickin, pistän pandoran ja stickin brickkiini virtavalo käynistyy automaatisesti ja ei tapahdu mitään, olen kokeillut kaikkea..
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 18.02.2010
  4. soherrys

    soherrys Member

    Liittynyt:
    05.08.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eikös se ole oikea trigger jota painetaan!? näin muistaisin. itselläni oli bricked psp fat malli tuossa hetki sitten vielä ja oli niin jumissa, että rikoontui 4gb korttikin siinä samalla...mutta jostain syystä sain korjattua psp een vakio muistikortilla käyttäen erillistä kortin lukijaa... kärsivällisyyttä sen kanssa!!! Juuso323 onko fat vai slim?

    Onhan akku täynä ja latauksessa?
     
    Viimeksi muokattu: 18.02.2010
  5. arttu6

    arttu6 Guest

    Minulla on slim, monta kuukautta on ollu brickkinä. Kun psp on käynissä ja pistän käynistys vivun ylös vähän ajan kuluttua se sammuu.. Akkussa on kyllä virtaa. En kyllä tiedä mitä pitäisi tehdä ja olen jo aika turhautunut.
     
  6. Masa992

    Masa992 Guest

    mullakin on sama vika ku arttu6:lla eli ku koneen käynnistää niin power valo syttyy mutta sammuu sit n.20sec päästä
     
  7. soherrys

    soherrys Member

    Liittynyt:
    05.08.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. arttu6

    arttu6 Guest

    Juu video on katottu ja on testattu ja ei toimi...
     
  9. arttu6

    arttu6 Guest

    No nyt sain pspn näytön päälle ja valot vilkkumaan pandoralla ja mms:sällä mutta ne sammuvat vähän ajan kuluttua, mitä nyt pitäisi tehdä?
     
  10. arttu6

    arttu6 Guest

    Juu, sain sen toimimaan. Nyt siinä on sitten 3.71 M33 firmware.
     
  11. Juuso323

    Juuso323 Member

    Liittynyt:
    18.09.2005
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viestejä voi ihan muokatakin, eikä tarvitse montaa viestiä kirjoittaa peräkkäin.
     
  12. godaz

    godaz Member

    Liittynyt:
    08.05.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jeps elikkä itellä on samanlainen ongelma olen saanut 2 kpl psp:eitä toinnen on fat mallia 1001 ja toinen slim 2004 on semmonen ongelma et molemmissa on 5.00customfirmis ja kumpikaan ei lähe päälle itellä on pandorabattery kyl ja 4gb muistitikku mut mitään ei tapahdu .. eli miten pitäis toimia kumpikaan ei toimi eli kuvaa ei tule mutta virrat kyl herää eli ovat totaalisen jumissa .. elikkä apua kaipaisisin tuohon hommaan ? mitä tehdä ? netistä oon kattonu noita vedeoita ja magicmomery stickin tehny jne sitä perus kuraa mitä tenis on mut ei toiminut elikkä nyt joku asiaa teitävä kertoo et miten saan toimimaan nämä eli alotetaan tästä vanhasta versiosta helpompi tehdä?
     

Jaa tämä sivu