1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Psn tilin siirto

Viestiketju Playstation (PS4 ja PS5) -osiossa. Ketjun avasi Happo86 07.01.2018.

  1. Happo86

    Happo86 Member

    Liittynyt:
    01.01.2005
    Viestejä:
    60
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä tilanne on seuraava. Meillä on yksi ps4, jossa kaksi profiilia. Minulla yksi ja vaimokkeella toinen profiili. Nyt kun vaimoke rupesi pelaamaan Witcher 3, täytyy hankkia toinen ps4 että minäkin pääsen joskus pelaamaan. Miten parhaiten onnistuisi psn-profiilin siirto toiseen koneeseen, siten että tallennukset säilyisivät? Ajattelin yrittää niin, että uusi kone tulisi vaimokkeelle. Eli kirjaudutaan hänen tilillään uudella ps4 ja asennetaan Witcher 3 / ostetaan molemmat lisärit, jotka olivat siis aikaisemmin minun koneella valmiina kun olin pelannut itsekin kyseistä peliä. Tämän jälkeen kopioidaan usb-tikulle Witcher tallennukset ja siirretään uuteen koneeseen?
     
  2.  
  3. Pekkavaltteri

    Pekkavaltteri Active member

    Liittynyt:
    15.09.2017
    Viestejä:
    826
    Kiitokset:
    222
    Pisteet:
    53
    Tallennuksien pitäisi siirtyä automaattisesti tilin mukana, toki tuosta kyseisestä pelistä ei ole kokemusta mutta ainakin ne pelit, joita itse pelaan siirtävät tallennustiedot verkkoon, jolloin ne on saatavilla toisella konsolilla omalla profiilillani.
     

Jaa tämä sivu