1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi virema 12.02.2011.

  1. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!
    Minulla on firmvare 3.55 ja olen sen netin ohjeiden mukaan kräkännyt , sen pitäisi olla ok, mutta en saa pelattua pelejäni ulkoiselta kiintolevyltä (varmuuskopio pelejä 40kpl)

    Ymmärtääkseni minulla pitäisi olla oikea patch.mp mut mistä sen saa ???? ja mihin sen laitan????

    Olisiko jossain ihan Suomen kielellä ohjeet ja linkit tarvittaviin tiedostoihin??

    jos saan joltain selkeät ja toimivat ohjeet niin lupaan että tilisiirtona saa 50€
    (olen 3 viikkoa yrittänyt) kohta menee se 50 viinaan kuitenkin kele...
     
  2.  
  3. Prolehma

    Prolehma Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    215
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Itse en suosittelisi, eikä varmaan kukaan muukaan suosittele tuota customfirmware hommaa. Olen nimittäin kuullut/lukenut, että Sony bannaa noita ``laittomia PS3:sia``. Tämä siis käytännössä tarkottaisi sitä, että et voisi pelata pelejä onlinessä tai muutenkaan saada yhteyttä PSN:ään.
     
  4. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Niin no, kenelle se on tärkeää ja kenelle ei. Mielestäni on turhaa alkaa moralisoida jailbreak-toimintaa :)

    Millähän virmwarella se on "kräkätty" ja mihin tiedostojärjestelmään se ulkoinen kiintolevy on alustettuna? PS3 ja sitä myöten ne backup managerit eivät tue kuin FAT32-tiedostojärjestelmää. Pelit pitää sinne ulkoiselle kovolle lisäksi laittaa GAMEZ tai GAMES kansioon. Osa peleistä sisältää yli 4gt tiedostoja, joten ne toimivat vain sisäiseltä kiintolevyltä. Suosittelisin isomman kiintolevyn vaihtamista siihen PS3 konsoliin (750Gt on max.)
     
  5. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hei!
    Moi!
    se kräkkäys oli joku 3.55 jb.
    Ne ulkoisella olevat pelit ostin Thaimaasta, siinä tuli usb tikku ps3break.com joka toimi ainakin siellä Thaimaassa mut varmaan firmvare oli 3.41 . Minulla on firmvare 3.55 miksi sen jailbreakkasin, ne pelit näkyy kyllä multiman:in valikoissa mut kun yritän käynnistää pelin niin ei onnistu!

    löytyykö apua ??? Kiitos ;)
     
  6. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Pelejä on suurinta osaa todennäköisesti muunneltu, jotta ne toimisivat v3.41 firmwaressa. 3.55 jailbreak firmwareilla pitäisi käyttää muuntelemattomia tiedostoja. Tikulla et tee enää mitään kun käytössäsi on 3.55 jailbreak firmware.

    Asenna uusin multiMAN backup manageri (v1.16.00) ja kokeile sitten uudestaan. Löytyy vaikka ihan googlettamalla.
     
  7. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!
    ei auttanut uusimman multimanin asennus :( hienosti ne pelit kyllä siinä valikossa näkyy mutta ei käynnisty.

    8 vuotias tyttöni kyselee jokapäivä et milloin ne pelit toimii :(
    (EIKÖ ISI OSAA) ,no ei osaa!
     
  8. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Pari asiaa mitä voit koittaa...
    Gaia Manageria (v2.07 tai uudempi jos löytyy)
    Rogero Manageria (v8.0 tai uudempi jos löytyy)

    Gaialla voit kopioida lisäksi pelin PS3:n sisäiselle kiintolevylle, jota kannattaa ainakin koittaa. Sen kun olet tehnyt niin aja fix permissions -patchi (samanlainen pkg joka asennetaan ja sitten käynnistetään ohjelma joka ilmestyy sinne valikkoon).
     
  9. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Höh!
    Ei toimi ei, kokeilin sitäkin et kopioin pelin kiintolevylle käyttäen multimania mut sekään ei käynnisty vaikka näkyy multimanin valikossa! Tuo Gaia manager ei suostunut asentumaan!

    Mikä olisi ratkaisu ???
     
  10. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Mikähän firmware siellä PS3:ssa tarkalleen ottaen on? Kenen tekemä?
     
  11. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ole varma kun on niin montaa juttua kokeillut sen firmvaren asennuksen jälkeen mut sen muistan että siinä asennuksen alussa luki 3.55 jb ...
     
  12. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Firmwareversion kohdalla olisi pitänyt lukea 3.55-kmeaw. Nyt pitäisi poistaa kaikki asennetut pkg tiedostot (eli kaikki backup managerit poistat/yms. mitä olet asennellut siihen), mennä recovery modeen, palauttaa 3.55 OFW (aito) firmware ja sitten asentaa saman recovery moden kautta 3.55-kmeaw.
     
  13. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeillaan viikonloppuna, jos se vaikka onnistuu !
    kiitos tähän asti!
     
  14. ..Andy..

    ..Andy.. Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2005
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan näin, ja kun saat sen kmeaw version asennettua niin kannattaa myös samalla asentaa siihen se uusin LV2-patcheri.
     
  15. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Nuo backup managerit sisältävät kohtuullisen tuoreen, elleivät ihan uusimman lv2 patcherin. Ei siis pitäisi tarvita sitä erikseen asentaa ja ajaa joka kerta kun käynnistelee pelejä.
     
  16. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ok, justiinsa olin netistä etsimässä noita tiedostoja!
     
  17. virema

    virema Member

    Liittynyt:
    12.02.2011
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Valoa pimeydessä, nyt toimii jo itse kopioimani peli sisäiseltä kiintolevyltä mutta ei muut :(

    ja miten tuo online pelaaminen sitten jos ne saa toimimaan ???
     
  18. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Googleta "fckpsn".
     
  19. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensinnäkin se sun CFW on semmonen mikä ei ole tarkoitettu kopio peleille sun kannattaa asentaa siihen tää (mulla toimii ainaski varmuuskopiot)

    http://www.ps3-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=11761

    Tossa ohje.

    MUISTA SITTEN ASENTAA OFW 3.55 ennen ton kmeaw asennusta!

    Ja se sun firmware on Geohotin se on tarkotettu vain homebrew ohjelmiin ei laittomiin varmuuskopioihin. Muista seuraa ohjetta tarkasti voit rikkoa ps3 jos teet jotain väärin!

    Pitäisi olla erittäin helppoa!

    Ja tuolta löyät uusia uutisia:
    www.ps3-hacks.com
    www.ps3hax.net

    Ja en ole vastuussa jos rikot ps3:sen!
     
    Viimeksi muokattu: 20.02.2011
  20. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ÄLKÄÄ YRITTÄKÖ MENNÄ ONLINEEN 3.55 FIRMWARELLA KOSKA SUN PS3 BANNATAAN SIITÄ HYVÄSTÄ JOS YRITÄT SIIS MENNÄ ONLINEEN!!!!!!!!

    Elikkä sun ps3 bannataan kokonaan että et pääse enään ikinä onlineen. Samassa ps3:sesi arvo laskee!

    Suosittelen ostamaan toisen ps3:sen jos haluatte mennä onlineen pelaamaan!
     

Jaa tämä sivu