1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ps3 wlan hidastelee

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Pewu 01.04.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Pewu

    Pewu Member

    Liittynyt:
    27.05.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi minulla on hieman outoa käyttäytymistä wlanin kanssa kyseessä PS3. Laitteen yhteys meni yhtäkkiä todella hitaaksi.Downloadaus tyyliin 500-700kb ja minulla on kuitenkin 100MB yhteys. itse se demojen lataus sun muu on aina ollut melko hidasta, johtunee PS networkista. Mutta ongelma on siinä, että käytän PS3:lla tv-kaista palvelua. Aikaisemmin videot näkyivät ongelmitta, ja ei puskuroinut kesken katselun, sitten videot alkoivat pätkiä jatkuvasti parin sekunnin välein ja huomasin, PS3 nettiyhteyden alkaneen hidastelemaan, jos kokeilen esimerkiksi speedtest.netin testiä. dowloadaus saattaa alkaa suht nopeasti 3-4 mb sek mutta sitten downlaodaus hidastuu todella hitaaksi tai pysähtyy kokonaan. jos testiä yrittä aloittaa uudelleen dowloadaus, joko jatkuu todella hitaana tai ei ala enää ollenkaan. Wlan purkki kyllä toimii esim. Kannettavan kanssa moitteetta, ja samoin tv-kaista palvelu aikaisemmin myös PS3 on siis toiminut loistavasti. Vika ilmeni ihan yhtäkkiä.

    vinkkejä kaivataan?

    PS3 ja reiskan resetointia jo kokeilin.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu