1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ps3 vai xbox 360 ?!?!

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi punksu 25.03.2008.

  1. punksu

    punksu Guest

    nyt pitää päättää ku oon nyt harkinnu ostavani uuden pelikonsolin... ensiks aattelin PsP.. mut ei... ja sit aattelin xbox 360 vai ps3 .. en tiiä onks töö oikee alue tälle kysymykselle mut plz auttakaa "kumpi on parempi ps3 vai xbox 360" ?!?!?!
     
  2.  
  3. Jaussi

    Jaussi Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2006
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se nyt on makuasia. Jos haluat pelata ilmaiseksi netissä, tykkäät Final Fantasystä, Metal Gear Solidista, Ratchet and Clankistä, Gran Turismosta, God of Warista ja samalla saat HD-formaattisodan voittaneen osapuolen soittimen, konsolin johon voit vaihtaa itse kovalevyn ilman että takuu menee jos tila loppuu kesken, konsolin joka osaa suoraan yhdistää langattomaan nettiyhteyteen ilman kalliita yhteensopivia WLAN-tukiasemia niin valitse PS3.
    Jos taas tahdot konsolin jolla on aikoinaan ollut 20% mahdollisuus mennä rikki tuosta vaan, jossa on maksullinen nettipeli, varustettu joko 20 tai 120 gigatavun kiintolevyllä tai ilman kiintolevyä, jolla pystyy jo pelaamaan piraattipelejä (ei tosin suoraan, ei se helposti onnistu), jolle on tullut enemmän pelejä, niin valitse Xbox 360.
     
  4. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, siis kyllähän PS3:kin langattoman tukiaseman tarvitsee. Jaussi varmaankin haki tuolla lauseellaan WLAN-sovitinta jota ei X0:ssa ole vakiona.
    Tuo Pleikan nettipeli on kuulemma aikamoista kuraa verrattuna boxin vastaavaan, mutta pystyykö sitä ilmaiselta palvelulta muuta toivomaan?

    Nimenomaan aikoinaan.
    Boxin vikaantumisprosentit ovat laskeneet huomattavasti näiden Zephyr ja Falcon emolevyjen myötä, joten tuohon hajoamisprosenttiin ei kannata enää liiemmin vedota.
    Jos pidät loistavasta, mutta maksullisesta nettipelistä ja Live kauppapaikasta, Halosta, Forza Motorsportista, PRG:stä ja muista X0:llan yksinoikeuspeleistä, boxin edullisemmista hinnoista ja saumattomasta PC:n ja Xbox 360:n liitettävyydestä, valitse X0:lla.
    Päätös on sinun tehtävissä, kannattaa käydä kaupoissa kokeilemassa kumpaakin konsolia ja tehdä sitä kautta päätös, itse toimin näin.
     
    Viimeksi muokattu: 26.03.2008
  5. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikäli blu-ray ei kiinnosta katso molempien laitteiden pelivalikoima ja käy jossain kaupassa kokeilemassa ohjaimia käteen. Siitä sitten valitset kumpi miellyttää enemmän. Parin vuoden sisään tulee varmasti Blu-ray -soittimia jotka maksavat <150€ ja ovat parempia kuin PS3.
     
  6. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eipä tuo xbox live kummonen ollut verrattuna pleikan networkkiin molemmissa pienet pingit live vain maksullinen että tuskin siihen voit vedota, oletko itse kokeillut muka? koska puheesta päätellen et

    mutta se konsolin valinta on kyllä ihan makuasia xboxilla on jo laaja pelivalikoima kun pleikalla se on vasta kasvamassa ja tosiaan pleikassa mukana tämän hetken paras bluray soitin(arvostelijoiden mukaan, itse en ole edes muita kokeillut)mutta sekin vain toistaiseksi ja kyllähän nuo boxien hajonneisuus prossat ovat tosiaan alaspäin menossa uusien mallien ansiosta

    jos päädyt xboxiin muista hankkia falcon malli. jotkut muut voivat antaa varmaan tunnistus merkkejä kuten ne watti merkinnät itsellä ei tuu mieleen.
     
  7. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuten sanoin, "kuulemma", ei kaikkiin puheisiin tietysti kannatakkaan uskoa.
    OT: Falconin varma tuntomerkki on 175W merkintä laatikon kyljessä.
     
  8. punksu

    punksu Guest

    kiitti
     
  9. QcK

    QcK Regular member

    Liittynyt:
    24.06.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    meni vähän boxi voittoiseksi tämä topic
     
  10. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    asiakas on aina oikeassa

    mutta itse en kyseistä konsolia omista joten en viitsi haukkuakkaan. ps3:n omistan ja tiedän sen hyvät ja huonot puolet joten niistä osaan kertoa
     
  11. doggydogg

    doggydogg Guest

    Joo kannattaa tosiaan kattoo jos XO:n hommaat et se on just toi falcon. On kokemuksia siitä vanhemmasta versiosta ja tietty se hajos niinku viidellä kaverillani myös...falconin tunnistaa muuntajan wateista(vanhemmassa 203W, falconissa 173W) ja sarjanumerosta, jonka voi kuikata kätevästi kaupassa myyntilaatikon kyljessä olevasta luukusta sekä falconissa on toi HDMI-liitin mitä vanhassa ei ole...tossa linkki tohon sarjanumeron tunnistamiseen jos joku haluaa tutkia: http://blog.iamjay.ca/2007/03/19/your-xbox-360-serial-number/

    Muuten onko kenelläkään hajonnut käytössä PS3?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.03.2008
  12. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinhän tuo meni, kumma juttu kun PS3:n omistajia ei sitten tällä pleikan puolella näy vaikka yleensä ovat kovin hanakasti tuolla boxin alueella "puolustelemassa" omaa konsoliaan :)
    Ne Watit ovat edelleen Falconissa 175W.
     
  13. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2006
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  14. Persojet

    Persojet Regular member

    Liittynyt:
    21.10.2007
    Viestejä:
    331
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    turha sitä pleikkaa tyrkyttää jos hän haluaa xboxin (jota itselläni ei ole), vai? itse kyllä olen tyytyväinen enkä vaihtaisi pleikkaa boxiin (ellei hinnasta sovita -^)
     
  15. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, näinhän se on.
    punksu et ole kyllä vielä ilmaissut kumman konsolin aiot ostaa, vai ostatko kumpaakaan?
     
  16. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse päädyin PS3 ostoon ja voin suositella lämpimästi. PS3 käyttäminen olohuoneen viihdekeskuksena painoi enemmän kuin joku maksullinen verkkopeli mahdollisuus.
     
  17. punksu

    punksu Guest

    joo srry oon päättäny ostaa xboxin ... mulla on osiossa xbox360 keskustelus et mikä malli xboxiin kannattas ottaa... siis ku on se elite ja arcade ja pro ja hdmi ja niit...
     
  18. HuLaBuLa

    HuLaBuLa Member

    Liittynyt:
    02.04.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on molemmat ja mun mielestä ps3 on tietenkin ollut parempi.
    Vaikka pelit maksaa pari euroo enenmmän niin onhan siinä sentaan hdmi-liitännät,maksuton netti ja blu-ray
     
  19. janitee

    janitee Member

    Liittynyt:
    15.12.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehdottomasti ps3
    Itse olen mistanut Xbox360 julkaisusta asti ja kaksi kertaa on kone jo ollut huollossa.
    Käynti ääni on hivittävän kova ja ylikumeneminen ainainen ongelma.

    blueray sai minutkin ostamaan ps3 viime viikolla ja olen ollut muutenkin pleikkariin taas tyytyväinen. Onhan mulla Playstation ja ps2 olleet myös heti julkaisusta joten väitän tietäväni mistä puhun.
     
  20. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Nuo Xbox360 hajoavat useammin ku smartpowerit :). Myös oheislaitteet hajoavat käsiin, kuten mikit jotka on suurinpiirtein kertakäyttötavaraa. Ja se ääni mitä tuo laite pitää, on aivan älytöntä. Eli ehdottomasti PS3, ellet sittel ole kova Halo fani.
     
  21. doggydogg

    doggydogg Guest

    Mutta eikös tuo uusi "Falcon" malli ole kestävämpi kuin se edeltäjä? Tietty tuon blu-rayn kannalta PS3 olisi parempi, mutta eipä tuohon Xboxiin lisälaitteena saatava blu-ray asema maksa enää kuin 49,90€

    Sori sekoitin nyt blu-rayn ja HD-aseman keskenään! :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.04.2008

Jaa tämä sivu