1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ps3 vai xbox 360?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi redbone86 14.11.2007.

  1. redbone86

    redbone86 Guest

    joo pakko kai sen on hankkia mutta KUMPI perustelkaa.
     
  2.  
  3. GSCT

    GSCT Member

    Liittynyt:
    06.07.2007
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuinka vaikea se on selailla läpi konsolien pelitarjontaa ja katsoa kummalle löytyy enemmän itseään kiinnostavia pelejä? Eihän sitä kannata sellaista konsolia ostaa, jolle ei tule kiinnostavia pelejä.
     
  4. redbone86

    redbone86 Guest

    se tulee peli / viihdekeskukseksi.
    kyl mä sonyyn luota enemmän perus ps2 löytyy ja xbox, mut nyt uudempi boxi tai ps3... saa nähä vklopun mietin ja maanantaina ostan.
     
  5. redbone86

    redbone86 Guest

    pitkän pähkäilyn jälkeen.....
    sony playstation3 ja siihen 3peliä huomenna :) palaa rahaa mut, saatavahan se on ku kehutaan.
     
  6. Thor1993

    Thor1993 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsekkin PS3 olisin päätynyt ja tulen päätymään siihen kun jossain vaiheessa oman kaupasta haen
     
  7. redbone86

    redbone86 Guest

    viel muutama tunti jaksettava ennenkuin liikkeeseen pääsee :(... no mutta ilta taitaa mennä pelaillessa :) ostan muuten nämä kolme onko hyviä mielestänne.

    Call of duty 4:modern warfare
    Assassins creed
    Smackdown vs.raw 08 noille tulee jo hintaa ps3 lisäksi aika mukavasti :p
     
  8. redbone86

    redbone86 Guest

    no nyt on se kone :) helvetti pakko sanoo et ylitti mun toiveet "JOPA" grafiikkansa puolesta, mut olen ihan sale et esim 8800 ultra pystyy parempaan, mut konsolina täydellinen. sain muuten liikkeestä ku ostin ton paketin ni yhen ilmasen pelin mukaan , eli sain koneen + 3 peliä rahalla ja sit yhen ilmaseksi :) , vitun mukava myyjä oli.
     

Jaa tämä sivu