1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ps3 vai Wii?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Nemphon 30.01.2007.

  1. SaNTei

    SaNTei Member

    Liittynyt:
    06.06.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen ainakin kallistumassa Wiin puolella, koska koko talosta ei löydy kuin kuvaputki telkkareita. :/ Kun eihän PS3:n ja XO:n loistavat grafiikat olekkaan enää niin loistavia kun teräväpiirto televisiota ei ole?
     
  2.  
  3. mijuve

    mijuve Guest

    Totta. Mutta halvimmat hd readyt on sen 700 € että jos suinki vaan pystyy niin ps3 ja hd telkku. Mitä nyt oon wii pelejä kaupassa katellu niin kaikki semmosia play with baby pony pelejä suunnilleen,
     
  4. SaNTei

    SaNTei Member

    Liittynyt:
    06.06.2006
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noo, onhan niitä aikuisten pelejäkin, joskin osa vasta tulossa. Sehän olisi tietysti yksi mahdollisuus, eipä tässä nyt tarvitse kuin pari sataa euroa lisää niin olisi rahat kasassa. Mutta kuinkas noitten halvimpien telkkareiden laatu?
     
  5. neon8

    neon8 Member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noista HD telkkujen kuvan laadussa pätee sellainen yksi hyvä perus juttu. Eli se missä sinusta kuva näyttää hyvältä, sitä myös on.. Kannattaa mennä kaupaan ja katsella niitä eri kuvia. Vielä parempi jos mahdollista niin ota läppäri mukaan ja piuha millä sen saat töllöttimeen kiinni ja katso jotain hd materiaalia ja se mikä silmää miellyttää niin ostoon! Itse sain ainakin testailla ihan rauhassa kun sanoin myyjälle suoraan että kyseessä ei ole mikään parin saturaisen sijoitus että haluaisin nähdä miten se oikeasti toimii.. Ja myyjäkin oli oikeastaan yhtä innoissaan vertailemassa miltä ne kuvat oikein näyttää..

    Sitten tähän alku peräiseen kysymykseen wii vai ps3, itse en tyytynyt yhtään vähäempään kuin molempiin, ps3 tulee kunhan vaan tämä riisuttu malli tulee myyntiin, tai sitten jos tuon 60gb paketin ostan, ihan vielä en ole päättänyt mutta jompi kumpi löytää tiensä ensi viikon aikana tähän talouteen..
     
  6. mijuve

    mijuve Guest

    Itellä on semmonen sonyn 1600 ? maksava hd ready ja on hyvä kuva. Myös niissä halvemmissa hd kuva on mielestäni lähes samanlaista mutta isoimmat erot tulee siinä vaiheessa ku kattoo normaalilähetystä. Joidenki huonoimpien kuva on normaalilähetystä katsottaessa melko huono.
     
  7. sienis

    sienis Regular member

    Liittynyt:
    29.03.2007
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Wii löytyy itseltä ja kohtalaisen tyytyväinen olen siihen. Tällä hetkellä pelitarjonta ei ole kovin herkullinen, mutta kokoajan paranemaan päin. Nyt kun näitä messias pelejä alkaa kohtapuoliin olemaan (TLoZ: Twilight Princess, MP3: Corruption, Super Mario Galaxy, ensi vuonna Super Smash Bros Brawl). PS3 varmaan ostan kylkeen tossa joulun aikana, kun sekin vaikuttaa kuitenkin kiinnostavalta.
     
  8. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Osta Samsung:in PS-42H71E, HD-Ready, Dynaaminen kuva, Pelitila, Eikä edes maksa paljon :p
     
  9. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, ja itseltäni löytyy X360, PS3:sta en ole pelannut mutta Wiitä olen. Hauska ohjaus, tällä hetkellä huonot pelit, 2000-luvun retrokone. Tuosta kaikesta huolimatta suosittelen PS3:sta (tai X360:llaa) koska myös pleikkarista löytyy liikkeentunnistin. (Xboxiin tulossa)
     

Jaa tämä sivu