1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3/Sony BDP-S480

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hartyewh 24.08.2011.

  1. hartyewh

    hartyewh Member

    Liittynyt:
    15.08.2005
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    16
    Olen ostamassa blu-ray soitinta ja olen päätynyt otsikon vaihtoehtoihin. Olisiko jollakin mielipiteitä asiasta? Mitä keskeisiä eroja näillä blu-ray soittimina? PS3:lla pelaaminen on hädintuskin 100€ arvoinen asia minulle, mikä on suunnilleen laitteiden hintaero.

    Soittimessa tärkeää ovat skaalaus, latausajat ja liittäminen vahvariin (HK3490). Toisaalta vanha dvd-soitin (Yamaha DVD-S661) skaalaa ainakin omissa silmissä dvd:t kiitettävän hyvin, eli sillä voi varmaankin hoitaa sen puolen tarvittaessa.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
    Jos meinaat liittää tuon 480:n lähiverkon kautta nettiin (päivitysten kannalta suotavaa) se lisävarusteena saatava usbi"pölkky" on sitten aika kranttu tukarien kanssa, itse en moista saanut A-Linkin WNAP:iin liitettyä salattuna sitten millään, firmis on toistaiseksi vielä A-linkistä päivittämättä, se on seuraavana vuorossa, kun sijoituspaikka ei lankaliitännälle anna mahdollisuutta.

    Muuten tuo 480:nen on kelpo peli, -08 Panskun fullhdplasma pelaa mainiosti sen kanssa, HDMI-liitäntä vaihtuu oikeaan kun sen (480:n) tökkää päälle ja Panskun kaken option-napista tulee Sonyn valikot niikuin kuuluu...
    On hätänen peli, dvd:n skaalausta en ole vielä koettanut, mutta tuskin se ainakaan kovin paljoa huonompi on, kuin Panskun DVD-S97

    Kooltaan 480:nen on normaalilevyinen ja matala, mutta inhottavasti syvyydeltään liian pieni, että Topfield:in digiboxi sopisi sen päälle vaan oli pakko panna Sonyn alle, joka ei ole taas topparin jäähdytyksen suhteen paras vaihtoehto. Onneksi jäi ylimääräiseksi D/A-muuntimen liimattavat "tassut" ja ne kun liimasi topparin selkään...


    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu