1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3 päivitys ja pelin katoaminen.

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi Raid76 16.04.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Raid76

    Raid76 Member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi tietämättömyyteni, mutt en todellakaan ole konsolin asiantuntija joten ajattelin kysäistä neuvoa teiltä. Mulla on käytössä Telewellin TW-EA501 modeemi 4 porttia takana, käytin sellaista missä ei ole palomuuria, enkä ole sen aikana päivitystä konsoliin tehnyt eli tänään koitin ja jouduin turvautumaan muistitikun kanssa uusimman version päivitykseen.

    Minulla oli ostettuna storesta konsoliin Pixel Junk Monsters peli lisäosalla, mutta päivityksen jälkeen jäljellä oli vain lataus kuvake, jota aktivoitaessa se ilmoitti että ei tarvitse ladata uudempi version on jo asennettuna, mutta kuvaketta ei enää ollut siinä missä se ennen oli enkä saanut peliä siis auki. En ollut varmaan 1.5 vuoteen konsolia päivittänyt. Oliko tämä ihan asiaan kuuluvaa vai ei?

    Toinen kysymys liittyy päivittämiseen. Ennen kuin otin modeemin irti tietokoneesta otin ylös IP osoitteen, aliverkon peitteen, oletusyhdyskäytävän ym. laittelin tiedot verkkoasetuksiin ja muutin IPtä hiukan. Vaikka olisin miten kokeillut niin nettiin en konsolilla päässyt, se herjasi DNS erroria koko ajan. niissä verkkoasetuksissa annoin kaiken olla ennallaan tai auto, ainostaan IPtä ja muita arvoja muutin manuaalisesti ja syötin sinne nuo lukemat, toissijaisen DNS:n jätin tyhjäksi. Jotain neuvoja miten saisin tuon netti yhteyden toimimaan?:/

    Kiitoksia kovasti etukäteen jos jollain on aikaa hiukan neuvoa noviisia.

    EDIT: Onnistuin saamaan konsolin nettiin ja latasin uudestaan sieltä sen Pixel Junk Monsters + expansion packin, koska olin ne jo kertaalleen ostanut. Konsoli ilmoittaa että asennusta ei tarvita koska uudempi versio on jo asennettu. En vaan kyllä näe peliä kohdassa pelit.
     
    Viimeksi muokattu: 16.04.2011
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu