1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ps3 Network

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi maksa84 15.08.2007.

  1. maksa84

    maksa84 Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkä mulla on tällänen ongelma.. jos kirjaudun sisään playstation networkkiin niin about 30min pääst se katkasee sen yhteyden (storesta tulevat lataukset toimii kyl) mut en esim pysty pelaan enää verkos tms.. jos yritän kirjautuu uudestaa sisään tulee tällänen teksti:

    Virhe on tapahtunut. Sinut on kirjattu ulos PLAYSTATION Network verkosta
    (8002AA08)

    sit taas rupee toimiin ku sammuttaa koneen ja laittaa uudestaa pääl mut kyl seki tyhmää on :(
     
  2.  
  3. msc1

    msc1 Member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    täällä ilmennyt samoja ongelmia + herjat vaihtuu, milloin mitäkin. oletko saanut syyn selville ???
    mika
     
  4. maksa84

    maksa84 Member

    Liittynyt:
    11.06.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ei toimi vieläkään :(
     
  5. msc1

    msc1 Member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nyt mulla ongelma poistunut, ratkaisu (syy) vielä epäselvä.

    eli ensiksi testailin yhteysnopeutta netistä saatavilla nopeusmittareilla arvot oli yli 400 eli kunnossa siltä osin.

    sitten puhelua ps3 tukeen jossa kaveri epäili että modeemin palomuuri katkoo linjaa, noh eihän mulla ole palomuuria siinä. poistin kuitenkin koneelta windosin palomuurin.

    sitten pleikasta säädettiin verkkoasetukset-->internet yhteyden asetus, perään testaus vielä

    ps3 tuen kaveri lupasi laittaa postia eteenpäin ps3 networkin ylläpitäjälle

    simsalabim: yhteys toimii taas normaalisti ja minä olen ymmällä mikä oli vikana ?? en usko että koneen palomuuri se olisi voinut blokata pois.

    ehkä sinunkin kannattaa soittaa ps3 tukeen ja toivottavasti näistä minun kokemuksista on apua
     

Jaa tämä sivu